Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
● Grow student numbers and through new lead acquisition and conversion
● Increase rate of student enrollment / re-enrollment
● Build brand value/awareness
● Expand virtual geographic footprint
● Propose product/service developments
**Role summary
● The Sales Executive/Education Consultant provides professional support to the TechTrain community (parents and students).
● You will support the Department Lead in handling communication channels, and the sales pipeline/customer journey to meet and exceed brand service expectations.
● You will assist the Department Lead in developing and implementing commercial tactics, and strategies to increase student numbers and company revenue/profit.
● Reporting directly to the Sales / Student Affairs Department Lead.
**Role responsibilities:
● B2C sales funnel lead handling; from initial engagement through to sale closure.
● Embrace and communicate the company's Mission and Vision; building excellent knowledge of TechTrain products/services, and of individual customers (parents)and students.
● Maintain brand-standard level customer relationship care, and collate relevant student/parent feedback.
● Actively propose sales activities and tactics to support the department.
● Provide relevant information to support Marketing channels.
● Monitor the learning situation of students and perform student care services.
● Oversight of communication channels with parents about the learning situation,
attendance, and discipline of students.
● Record, handle, and report to direct managers on issues related to students/parents.
● Support Department Lead in planning, and executing company scaling activities.
● Assist Department Lead in preparing management reporting (sales reports, lead generation reports, customer relations reports, onboarding and placement reports).
● Various administrative tasks, and cashier work.
● Other tasks as may be assigned by management from time to time.
**General / Cross-functional responsibilities
● Liaise with other departments on related activities (customer journey/sales pipeline processing/product activations/campaign launches) as required.
● Understand all departments are aligned to the same overall company goal; as such work with a mutually supportive approach to all tasks with all teammates.
● Propose potential new business growth or partnership opportunities.
Yêu Cầu Công Việc
• University degree
• Excellent spoken and written English. Fluency in other Asian languages is a plus
• Strong communication skills, enjoy the sales process, enjoy relationship building with clients
• Exceptional integrity is expected
• Strong work ethic and commitment to consistently excellent results
• Education Counseling experience is a plus
Tech Train Asia Co Ltd ("TechTrain") mang giáo dục công nghệ trực tuyến đến nhóm sinh viên quốc tế từ 6-16 tuổi, trong các lĩnh vực như thiết kế 3D, tạo trò chơi, viết mã và hơn thế nữa. TechTrain cũng tạo và quản lý nội dung và chiến dịch Tiếp thị và Bán hàng của riêng mình, phối hợp với chuyên môn bên ngoài khi cần thiết. Công ty đang ở giai đoạn tăng trưởng thú vị, trong lĩnh vực giáo dục đang nở rộ -STEAM và công nghệ.
Nhóm này bao gồm các Giảng viên Học thuật, các chuyên gia Bán hàng&Tiếp thị và Tài chính&Quản trị, thuộc nhiều quốc tịch. Mọi người tại TechTrain thực sự đam mê tầm nhìn của chúng tôi trong việc mang lại những kỹ năng kỹ thuật số thiết yếu cho thế hệ tiếp theo; những kỹ năng quan trọng đối với học sinh của chúng tôi và mang lại tác động thực sự cho thế giới xung quanh.
Tại TechTrain, chúng tôi không chỉ dạy học sinh trở thành những người hiểu biết về công nghệ, sáng tạo và chủ động giải quyết vấn đề mà chúng tôi còn nuôi dưỡng và dựa vào những kỹ năng đó giữa các thành viên trong nhóm của mình!
Review TECH TRAIN ASIA
Khởi nghiệp thú vị
Tư vấn giáo dục
Những lợi ích