Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Tech Train Asia Co Ltd ("TechTrain") mang giáo dục công nghệ trực tuyến đến nhóm sinh viên quốc tế từ 6-16 tuổi, trong các lĩnh vực như thiết kế 3D, tạo trò chơi, viết mã và hơn thế nữa. TechTrain cũng tạo và quản lý nội dung và chiến dịch Tiếp thị và Bán hàng của riêng mình, phối hợp với chuyên môn bên ngoài khi cần thiết. Công ty đang ở giai đoạn tăng trưởng thú vị, trong lĩnh vực giáo dục đang nở rộ -STEAM và công nghệ.
Nhóm này bao gồm các Giảng viên Học thuật, các chuyên gia Bán hàng&Tiếp thị và Tài chính&Quản trị, thuộc nhiều quốc tịch. Mọi người tại TechTrain thực sự đam mê tầm nhìn của chúng tôi trong việc mang lại những kỹ năng kỹ thuật số thiết yếu cho thế hệ tiếp theo; những kỹ năng quan trọng đối với học sinh của chúng tôi và mang lại tác động thực sự cho thế giới xung quanh.
Tại TechTrain, chúng tôi không chỉ dạy học sinh trở thành những người hiểu biết về công nghệ, sáng tạo và chủ động giải quyết vấn đề mà chúng tôi còn nuôi dưỡng và dựa vào những kỹ năng đó giữa các thành viên trong nhóm của mình!
Review TECH TRAIN ASIA
Khởi nghiệp thú vị
Tư vấn giáo dục
Những lợi ích