Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tech Train Asia Co Ltd ("TechTrain") mang giáo dục công nghệ trực tuyến đến nhóm sinh viên quốc tế từ 6-16 tuổi, trong các lĩnh vực như thiết kế 3D, tạo trò chơi, viết mã và hơn thế nữa. TechTrain cũng tạo và quản lý nội dung và chiến dịch Tiếp thị và Bán hàng của riêng mình, phối hợp với chuyên môn bên ngoài khi cần thiết. Công ty đang ở giai đoạn tăng trưởng thú vị, trong lĩnh vực giáo dục đang nở rộ -STEAM và công nghệ.
Nhóm này bao gồm các Giảng viên Học thuật, các chuyên gia Bán hàng&Tiếp thị và Tài chính&Quản trị, thuộc nhiều quốc tịch. Mọi người tại TechTrain thực sự đam mê tầm nhìn của chúng tôi trong việc mang lại những kỹ năng kỹ thuật số thiết yếu cho thế hệ tiếp theo; những kỹ năng quan trọng đối với học sinh của chúng tôi và mang lại tác động thực sự cho thế giới xung quanh.
Tại TechTrain, chúng tôi không chỉ dạy học sinh trở thành những người hiểu biết về công nghệ, sáng tạo và chủ động giải quyết vấn đề mà chúng tôi còn nuôi dưỡng và dựa vào những kỹ năng đó giữa các thành viên trong nhóm của mình!
Review TECH TRAIN ASIA
Khởi nghiệp thú vị
Tư vấn giáo dục
Những lợi ích