About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công Ty TNHH Thang Máy KPG tự hào là một trong những thương hiệu thang máy nội địa uy tín, với khả năng nâng cao sản lượng và chất lượng ngang tầm với hàng nhập khẩu. Thang máy KPG đã và đang đạt được những bước phát triển vượt bậc về chất lượng sản phẩm cũng như dịch vụ bảo hành, bảo trì.
Công Ty TNHH Thang Máy KPG được thành lập từ 2014, có trụ sở chính tại OV8.01, khu đô thị Xuân Phương, Xuân Phương, Nam Từ Liêm, Hà Nội. Là một trong những thương hiệu thang máy nội địa đã và đang được kỳ vọng có thể nâng cao sản lượng, chất lượng tương đương với hàng nhập khẩu. Với mong muốn trở thành đơn vị hàng đầu về thang máy nội địa chúng tôi đã không ngừng nỗ lực và phát triển. Qua gần 10 năm phát triển, thương hiệu thang máy KPG là một trong những công ty sản xuất có những bước phát triển vượt bậc về chất lượng sản phẩm và dịch vụ bảo hành bảo trì.