Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Project Admin
Công Ty TNHH Thiết Bị Tat Hong
4 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
• Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
Yêu cầu công việc
• Strong proficiency in English.
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Khu vực
Công Ty TNHH Thiết Bị Tat Hong
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
BT 14 Đường số 2 Trần Thái Tông, Dịch Vọng, Cầu Giấy
Công ty THHH Tat Hong Việt Nam là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực máy móc thiết bị nặng và là đại diện độc quyền của hãng Hitachi tại Việt Nam. Chúng tôi có các chi nhánh trong cả nước: Hà Nội, Đông Anh, Quảng Ninh, TPHCM và tiếp tục mở rộng thêm chi nhánh tại Đà Nẵng để phục vụ nhu cầu của khách hàng. Nhằm thu hút nhân tài, chúng tôi đã không ngừng nỗ lực để tạo ra một môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp, bình đẳng, có cơ hội học hỏi và phát triển.
Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Thiết Bị Tat Hong
Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Thiết Bị Tat Hong? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty TNHH Thiết Bị Tat Hong
Click để đánh giá