Create detailed, comprehensive and well-structured test cases
Estimate, prioritize, plan and execute testing activities
Identify, record, document thoroughly and track issues
Coordinate with developers to fix bugs
Use various tools to gather logs to help troubleshoot, debug and fix issues.BS/MS degree in Computer Science, Engineering or related major
Minimum of 3 years of work experience in manual testing
Nice to have experience in eCommerce
Experience working in an Agile/Scrum development process is a plus
Nice to have knowledge on automation tool - Selenium webdriver
Good communication skills in English
Good detail-oriented and result-driven.Successful candidates will be able to sign a labor contract immediately, no need to go through a probationary period;
Salary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday), some extent flexible working hours;
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Professional and Flexible Working Environment.
Công ty TNHH Thức Ăn Chăn Nuôi Kyodo Sojitz (KSF) được thành lập vào tháng 8/2011, là công ty liên doanh giữa tập đoàn Sojitz – hiện đang kinh doanh nhiều lĩnh vực tại Việt Nam và Công ty TNHH Feed One – tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi tại thị trường Nhật Bản. KSF là công ty Nhật Bản đầu tiên đầu tư nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại thị trường Việt Nam. Với chất lượng cao, kỹ thuật hiện đại và độc đáo, chúng tôi mong muốn được đóng góp một phần vào sự phồn thịnh của ngành chăn nuôi Việt Nam nói riêng cũng như ngành nông nghiệp Việt Nam nói chung.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Với khẩu hiệu “Công nghệ Nhật Bản – Sức khỏe người Việt Nam” từ ngày đầu vào thị trường Việt Nam, công ty đã đặt rõ mục tiêu là quảng bá thương hiệu và phát triển hệ thống phân phối của công ty rộng khắp cả nước nhằm phục vụ cho người Việt Nam.