Việc làm VAFCO

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thực Phẩm Việt Á Châu
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
VAFCO
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Văn Phòng Đại Diện Việt Á Châu, số 34, đường 34, P. An Phú, Tp. Thủ Đức

Công ty Thực phẩm Việt Á  Châu(VAFCO) là nhà chế biến và xuất khẩu được đánh giá cao của Việt Nam.

Chúng tôi cung cấp nhiều loại sản phẩm Nông nghiệp và Hải sản Đông lạnh chất lượng hàng đầu cho các nhà nhập khẩu lớn và nhỏ.

Thị trường xuất khẩu của chúng tôi là EU, Mỹ, Úc, Nhật Bản, Hàn Quốc, UAE, HongKong, Singapore.

Sản phẩm chủ lực của chúng tôi được cung cấp cho phân khúc Dịch vụ Thực phẩm (HORECA). Chúng tôi cũng đang tập trung phát triển và cung cấp thêm các sản phẩm được đóng gói hấp dẫn cho các khu vực bán lẻ.

VAFCO còn là Đại lý cho các nhà chế biến Việt Nam và các nhà nhập khẩu Mỹ hai mặt hàng Swai (cá tra) và Tôm. Khi cung cấp dịch vụ này, chúng tôi đại diện cho cả người mua và nhà cung cấp. Chúng tôi có thể thay mặt người mua ở Hoa Kỳ tiến hành kiểm tra chất lượng và tư vấn về giá cả cũng như tình trạng sẵn có của nguyên liệu.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, BHYT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch nhân viên, du lịch công ty.

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 04/12/2009

Mission

Lời minh chứng:

Hiện nay chúng tôi đã dựa vào Viet Asia Foods thông qua ông Long Quang Bùi để cung cấp tất cả các nhu cầu hải sản của Việt Nam bao gồm các sản phẩm tôm sống và chín, cá, phi lê, mực, tôm hùm hài và nghêu trong 4-5 năm qua và chúng tôi hoàn toàn hài lòng. Với kết quả. Công ty cung cấp khả năng kiểm soát chất lượng tốt, giá cả hợp lý và sẽ sẵn sàng tổng hợp các mặt hàng từ các khu vực khác nhau của Việt Nam thành các chuyến hàng duy nhất, đôi khi mang lại lợi ích lớn

Những nghề phổ biến tại VAFCO

Bạn làm việc tại VAFCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VAFCO

VAFCO

Click để đánh giá