Việc làm Bảo Long

Cập nhật 14/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Và Sản Xuất Bảo Long
HR Specialist
Bảo Long
2 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities

1. Recruitment

· Implement recruitment activities: sourcing, screening candidates, conducting interviews...

· Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.

· Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time.

· Negotiate terms regarding salary, benefits, working conditions, and draft job offer letters in accordance with company policies.

· Proactively monitor the sourcing plan for each assigned position daily and weekly to ensure the lead time of the sourcing process is met.

· Review and evaluate candidate profiles from the overall available market pool and store resumes in the HR management system.

· Conduct exit interview and analyze the reasons of resignation.

· Coordinate with universities, events in relation to targeted hires.

2. Others HR Activities

· Collaborate with the region to promote employee morale and engagement activities.

· Manage HR activities in the Region

· Act as an intermediary to receive and mediate HR-related issues within the Region.

· Proactively provides HR/Admin policy guidance and interpretation to employees in need.

· Performs other ad hoc & related duties as assigned

Yêu Cầu Công Việc

·       Graduated from University, major in Human Resources management, Business administration,...or relevant areas.

·       Minimum 2 years of experience in HR field, experience in Retails is an advantage.

·       Strong experience in Recruitment, especially in mass recruitment.

·       Good verbal and written English communication skills is an advantage.

·       Ability to support, guide, and consult with managers throughout the hiring process.

·       Experience with passive talent outreach to build talent pools.

·       Knowledge of HR related regulations and laws of Vietnam

·      Proficiency in Microsoft Office ( Excel)

·      Located in Bien Hoa, Dong Nai

·     Working from Monday - Saturday  (8:00 - 17:00)

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Đồng Nai, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
122/56 Phú Định, Phường 16, Quận 8,Thành phố Hồ Chí Minh

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Và Sản Xuất Bảo Long hoạt đông tại địa chỉ 122/56 Phú Định, Phường 16, Quận 8,Thành phố Hồ Chí Minh

Lĩnh vực kinh doanh chính là:

- Bán lẻ lương thực, thực phẩm, đồ uống, thuốc lá, thuốc lào chiếm tỷ trọng lớn trong các cửa hàng kinh doanh tổng hợp

- Bán lẻ lương thực trong các cửa hàng chuyên doanh

- Bán lẻ thực phẩm trong các cửa hàng chuyên doanh

Bạn làm việc tại Bảo Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bảo Long

Bảo Long

Click để đánh giá