Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Công ty TNHH Thương Mại K & K toàn cầu là công ty chuyên nhập khẩu và phân phối thực phẩm Hàn Quốc có uy tín và quy mô rộng rãi tại Việt Nam. Với qui mô 35 siêu thị K-Mart, gần 20 nhà hàng K-food, hơn 10 cửa hàng Sâm Korea và trên 500 cán bộ nhân viên trẻ trung, năng động, nhiệt huyết.
Với phương châm lấy chữ tín làm gốc, lấy chất lượng phục vụ làm giá trị cốt lõi, coi trọng giá trị con người, Công ty TNHH K&K Toàn cầu đã dần khẳng định được vai trò, vị thế của mình trên thị trường kinh doanh chuỗi siêu thị bán lẻ tại Việt Nam.
Để đáp ứng nhu cầu phát triển kinh doanh của Công ty, chúng tôi luôn mở rộng cánh cửa chào đón các ứng viên tiềm năng có đủ tâm, tài, trí, đức và đủ lòng nhiệt huyết tham gia vào đội ngũ của Công ty để cùng hợp lực gây dựng Công ty ngày càng phát triển bền vững.
Review Thương Mại K & K Toàn Cầu
Có thể học được nhiều điều (GL)
Cửa hàng nhỏ nhưng nhân viên tốt bụng (GL)