Norbreeze Collective Asia ★ 1.3

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Norbreeze Collective Asia

Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Norbreeze Collective Asia

Cập nhật 08/09/2025 22:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
MARKETING MANAGER
Norbreeze Collective Asia 1.3★
4 đánh giá 74 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 07/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 07/03/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Summary:
The Marketing Manager at Norbreeze Collective Asia requires a visionary leader who can build strong brand awareness, execute innovative marketing campaigns, and support the company’s business objectives. The ideal candidate will be a strategic thinker with excellent leadership and analytical skills, as well as a strong understanding of the latest marketing trends.

Responsibilities:
Strategic Leadership
● Develop and execute comprehensive marketing strategies aligned with business goals.
● Lead market analysis to identify trends, opportunities, and areas for growth.
● Set and monitor key marketing metrics to ensure the effectiveness of campaigns and initiatives.
Brand Management
● Oversee brand positioning and ensure consistency across all communication channels.
● Enhance brand equity through storytelling, PR, and strategic partnerships.
● Drive customer engagement and loyalty through creative and impactful campaigns.
Campaign Planning & Execution
● Design and implement multi-channel marketing campaigns, including digital, offline, and experiential marketing.
● Manage the development and distribution of content across platforms (social media, email, website, etc.).
● Collaborate with the Sales team to align marketing initiatives with revenue goals.
● Conceptualize and execute on multichannel campaigns across the prospect and customer lifecycle, ensuring the alignment of communications and messaging in all channels
● Manage content, brand visual identity and updates for customer and internal touch points, establish budget guidelines, participate in events, document business processes.
● Maintain all the PR/ Media are implemented to leverage the brand image.
● Manage to give the direction to implement digital tactics including paid social campaigns, search, email campaign set up, digital display, online partnerships, etc. leveraging digital marketing analytics and research to inform all activities with digital specialist input.
Team Leadership
● Lead, mentor, and develop a high-performing marketing team.
● Foster a collaborative environment that encourages innovation and creativity.
● Allocate resources effectively to maximize efficiency and output.
Budget Management
● Manage and optimize the annual marketing budget.
● Ensure cost-effective utilization of resources while achieving marketing objectives.

Yêu Cầu Công Việc

● Bachelor’s or Master’s degree in Marketing, Business Administration, or related field.
● Minimum of 8-10 years of experience in marketing, with at least 3-5 years in a senior leadership role.
● Proven track record of building and executing successful marketing strategies.
● Experience in luxury retail is a plus, preferably in fashion, cosmetics.
● Strong leadership and team management capabilities.
● Excellent strategic thinking and problem-solving skills.
● Proficient in digital marketing tools, analytics platforms (Google Analytics, CRM systems, etc.).
● Excellent in communication, presentation, and stakeholder management.
● Fluent in English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Norbreeze House, A03, Lake View 3, Đường N 6, Quận 2, Thành phố, Thủ Đức, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Norbreeze Collective Asia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 8, Tòa nhà W Building, số 100 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn


Review Norbreeze Collective Asia

1.3
4 review

05/06/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Deadline dồn dập, nhân viên chịu sức ép lớn nhưng không được hỗ trợ đúng mức

15/03/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chưa thấy Việt Kiều CEO Công ty bỏ tiền để mua review ta? Cũng lâu rồi đó, 2 lần trước chi mạnh tay lắm mà

19/08/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp (CTT)

Những nghề phổ biến tại Norbreeze Collective Asia

Bạn làm việc tại Norbreeze Collective Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Norbreeze Collective Asia

Norbreeze Collective Asia

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo