Mô tả công việc
The position is responsible for:
The Commis I Chef is responsible to prepare a consistent, high-quality food product, ensure courteous, professional, efficient and flexible service and Hotels operational standards. You will be also responsible for assisting CDP and Sous Chef in cooking and then ensuring that all stations are clean
Primary Responsibilities
GENERAL MISSION:
• Assists in all food preparation and help to run the station that he is assigned to efficiently.
RESPONSIBILITIES:
• Assists Chef de Partie/Demi Chef to run the station efficiently.
• Obtains requisitioned goods from the storeroom.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES:
• Stocks food items neatly in shelves and fridges.
• Keeps the section that he is assigned to in good working order.
• Assists in cleaning utensils and equipment.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES:
• Works according to standard recipes.
HUMAN RESPONSIBILITIES:
• Keeps good rapport with all staff.
• Follows hotel rules and regulations at all times.
RELATIONS:
• Keeps good relationships with all staff at all times.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION:
• Replaces Cook when requested.
• Performs any other duties as assigned by superiors.
• impacts to Sales and Sales Ops. If these two teams in particular are not aligned, it will be a steep road.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Education:
• Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
• Service years in the field :
• 2 years minimum in hotel or fine dining venue
• 1 years minimum in position
• Solid Culinary experience
• Knowledge and skills:
• Must be able to read and write to facilitate the communication process
• Solid communication & training skills
• Working with multi-cultural teams
• To be aware of all Health, Safety and Fire regulations and to abide by their terms
• To understand high standards of personal hygiene at all times
• To demonstrate proper and safe usage of all kitchen equipment
• Ensure that full uniform is worn at all times
• Good comprehension of the English language
• Preferred (if required)
Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients
Competencies
• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Good presentation and influencing skills
• Alignment between teams
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Cây Bưởi hình thành và phát triển với hơn 20 năm trong lĩnh vực ẩm thực, dịch vụ, tiệc cưới, hội nghị.... Hệ thống nhà hàng của Cay Buoi Group bao gồm Nhà Hàng Cây Bưởi 2, Cây Bưởi 3, Cây Bưởi 6 và Trung Tâm Yến Tiệc Hội Nghị CB DIAMOND PALACE có thể phục vụ cùng lúc đến 3000 khách. Công Ty vinh dự được trao Chứng Nhận Đạt Tiêu Chuẩn Phục Vụ Khách Du Lịch do Sở Văn Hoá, Thể Thao và Du Lịch TP Cần Thơ cấp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Đón hàng nghìn khách mỗi ngày có lẽ đã đủ nói lên vị trí của Nhà Hàng Cây Bưởi trong lòng người Việt và du khách bốn phương. Đặt chân đến quán, đối với thực khách lần đầu đến đây sẽ không khỏi ngỡ ngàng trước một không gian rộng rãi thoáng mát với gam màu tươi mới chủ đạo. Còn gì lý tưởng hơn khi thưởng thức hàng trăm món ngon mang đậm nét miền Tây Nam Bộ đủ đầy hương vị màu sắc trong một không gian như thế.