Việc làm Thanh Liêm

Cập nhật 20/08/2024 09:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Thanh Liêm
Korean Sales Executive Chuyên Viên Bộ Phận Kinh Doanh Thị Trường Hàn Quốc
Thanh Liêm
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm Hà Nội

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).

Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu công việc

  • Native Korean Speaker. Good at English communication
  • At least 2 years of related work experience

Quyền lợi được hưởng

  • 02 months of probation with Full salary
    Service charge
    Social Insurance
  • Attractive remuneration package & 13th month salary
  • Local and International training course
  • 05 working days
    02 day-off per week
  • Duty meal & Uniform provided by hotel.
  • Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
  • TakeCare culture
  • Baby born gift
    Birthday gift
    Marriage allowance
    Bereavement allowance
  • Annual health check
  • Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
  • Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 35 - ngõ 53 - phố Nguyễn Khoái - Hai Bà Trưng - Hà Nội

Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Thanh Liêm được thành lập vào tháng 2 năm 1999, hoạt động trong lĩnh vực cung cấp vật tư, linh kiện, mực cho máy photocopy và máy in. Trong suốt quá trình liên tục phát triển kể từ ngày được thành lập chúng tôi đã lập nên một mạng lưới phân phối rộng khắp cả nước. Với bề dày kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt tình, chúng tôi đã tạo dựng được niềm tin, uy tín lớn nơi khách hàng và có chỗ đứng vững chắc trên thị trường.

Những nghề phổ biến tại Thanh Liêm

Bạn làm việc tại Thanh Liêm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thanh Liêm

Thanh Liêm

Click để đánh giá