![CÔNG TY TNHH TM BCC CÔNG TY TNHH TM BCC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-61-1698327500.jpg)
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![CÔNG TY TNHH TM BCC CÔNG TY TNHH TM BCC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-61-1698327500.jpg)
Công ty TNHH TM BCC thuộc tập đoàn Bearing International của Singpore tại Việt Nam là nhà phân phối chính thức của các loại vòng bi (bạc đạn) nổi tiếng trên thế giới như Timken, FAG, FYH NSK, Nachi, IJK, TWB. Đặc biệt, BCC là nhà phân phối độc quyền sản phẩm FBJ đã gắn bó và được người tiêu dùng Việt Nam ưa chuộng nhiều năm qua. Chúng tôi bán sỉ và bán lẻ tất cả các loại vòng bi (bạc đạn) dùng trong ô tô, xe máy và các loại máy móc dùng công nghiệp. Trải qua gần 20 năm thành lập, cùng với phương châm chất lượng sản phẩm là ưu tiên hàng đầu cùng với chính sách chăm sóc khách hàng, chúng tôi tự tin là những đối tác lâu dài của khách hàng. Bên cạnh đó, chúng tôi luôn tạo môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến cao để chào đón nhân tài đến với công ty mình.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2011
Mission
- Trải qua gần 20 năm thành lập, cùng với phương châm chất lượng sản phẩm là ưu tiên hàng đầu cùng với chính sách chăm sóc khách hàng, chúng tôi tự tin là những đối tác lâu dài của khách hàng. Bên cạnh đó, chúng tôi luôn tạo môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến cao để chào đón nhân tài đến với công ty mình.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH TM BCC
Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH TM BCC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY TNHH TM BCC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-61-1698327500.jpg)