Mô tả
- Serve as a class assistant, supporting both students and instructors in English training sessions.
- Design posters and materials, prepare logistics for classes, manage enrollment processes, and generate reports.
- Collaborate with the team to promote and communicate training programs effectively.
- Perform other tasks as assigned by the supervisor.
Yêu cầu
- 4th-year student majoring in English Language from a recognized university (IELTS> 6.5 or equivalent).
- Interest in internal communications within Training and Development activities.
- Confidence in public speaking or interest in being an MC; Proficiency in Excel, Word, and PowerPoint; familiarity with design/video editing applications.
- Eagerness to learn, perseverance, and creativity
- After 3 months, if performance evaluation will determine potential support fees
Quyền lợi và chế độ
- Early professional orientation with training in skills and expertise.
- Opportunities for personal development and enhancement of professional skills through training courses and workshops provided by FPT.
- Potential to become an official collaborator or employee with competitive remuneration after the training period.
- Hands-on guidance for exploring related fields in the HR and training industry.
- Support with internship documentation.
- Experience the vibrant, dynamic, and modern FPT culture with its unique corporate identity.
Địa chỉ làm việc:
• Tòa nhà Landmark 72 Phạm Hùng - Nam Từ Liêm - Hà Nội
Được thành lập vào năm 2006, Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Nhị Gia được biết đến như một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực thủ tục hồ sơ và dịch vụ du lịch chất lượng cao. Sau 12 năm không ngừng nỗ lực phát triển, ngày nay NHỊ GIA đã xác định được vị trí hàng đầu của mình trong lĩnh vực dịch vụ du lịch. Trong đó, có nhiều loại hình dịch vụ chiến lược, mang tính chất mũi nhọn, đã phát triển và được chuyên nghiệp hóa để đáp ứng nhu cầu của khách hàng như: Dịch vụ vé máy bay, visa nước ngoài, dịch vụ cho người nước ngoài, hội chợ triển lãm quốc tế,…
Trong hành trình phát triển của mình, NHỊ GIA luôn xác định ở mỗi nhân viên, thái độ phục vụ cùng chất lượng dịch vụ luôn phải đặt lên hàng đầu. Theo sau đó là tính chuyên nghiệp và khả năng tư vấn các giải pháp theo hướng mang lại lợi ích tích cực cho khách hàng.
Định hướng xây dựng thương hiệu NHỊ GIA với khẩu hiệu “TRẢI NGHIỆM DỊCH VỤ HOÀN HẢO” cùng phương châm “đoàn kết, năng động sáng tạo, đồng tâm hiệp lực, tăng tốc phát triển, đổi mới quyết liệt”, NHỊ GIA cam kết đặt lợi ích của khách hàng lên hàng đầu đồng thời nỗ lực không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ để đáp lại sự tin cậy và trông đợi mà Quý khách đã dành cho chúng tôi.