Mô tả công việc
The position is responsible for the position responsible for receiving goods, whose main task is to check the goods , check the number of orders they have received
Primary Responsibilities
Receive and check items with Purchase Requests and Purchase Order
• Review all the Purchase Requests and Purchase Order
• Receive and check items passing through the receiving area
• To reject all goods which do not meet the specifications
• To move accepted products to storage areas immediately to minimize employee theft and deterioration of product quality
• Prepare Receiving Records and Daily Receiving Record Summary
• Assist in maintaining the cleanliness of the receiving area.
• Transfer goods received to their respective destinations.
• To be well versed in all descriptions and types of operating equipment for the Hotel, including maintaining catalogues, sample pictures of such items for reference.
• Check incoming goods against Invoice / Delivery Order for correct quantity and quality.
• Report any suspicious behaviour to their immediate superior
Record Document / Put document on System
• Make sure the delivery note is entered correctly with Purchase Request / Purchase Order
• Responsible for the quantity of items entered into the system
• Forward the entered document to Cost controller and AP
Other Job
• Be aware of duty of care and adhere to occupational, health and safety legislation, policies and procedures
• Report any suspicious behaviour to their immediate superior
Main Complexity/Critical issues in the Job
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor Degree in Colleges/ College
• Minimum of 3 years of relevant experience in the hotel industry
• Strong working knowledge of Microsoft Excel, Microsoft Office and MC System
• Knowledge of labour laws and employment visa requirements in ……
• …
Competencies
• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Good presentation and influencing skills
• …
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.
Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.
Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2015: Thành lập công ty
Mission:
Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.