1 2024-12-31
Apply Now
Responsibilities
- Facilitate Scrum ceremonies: Lead core Scrum ceremonies with precision, ensuring they are effective and contribute to the team's agility and delivery momentum.
- Promote product empowerment: Guide the team towards a product-centric approach, ensuring collective ownership and decision-making, avoiding dependency on single points of failure.
- Align focus with strategy: Ensure the team's efforts are strategically aligned with the product and engineering goals, focusing on the most impactful problems.
- Guide OKRs: Align user stories with Objectives and Key Results (OKRs), ensuring the team's work directly contributes to broader organizational objectives.
- Boost collaboration: Serve as a linchpin for team collaboration, leveraging tools and practices that enable seamless teamwork across geographical boundaries.
- Co-create deliverables: Lead the collaborative development of user stories and epics ensuring engagement from all team members and stakeholders for rich feature descriptions.
- Enhance communication: Establish robust communication channels for clear, effective interaction between the team in Vietnam and stakeholders in Australia, ensuring no information is lost in translation.
- Manage dependencies: Identify and manage dependencies between tasks and teams efficiently, ensuring optimal flow.
- Resolve impediments: Actively work with the team to identify and remove obstacles, facilitating a clear path to success.
- Sustain delivery pace: Work with the team to maintain a predictable, sustainable pace of delivery, balancing workload and quality.
- Maintain Jira hygiene: Oversee Jira system hygiene, ensuring it's well-organized and up to date, facilitating smooth project tracking and management.
- 4+ years experience as a Scrum Master with a strong focus on Agile principles.
- Exceptional communicator, bridging teams and stakeholders, effective in remote settings.
- Facilitates strong team and inter-team collaboration, enhancing teamwork.
- Skilled problem-solver, swiftly identifying and addressing team impediments.
- Adapts to changing priorities and needs, maintaining team focus.
- Promotes a product-focused team approach, aligning with vision and value.
- Demonstrated leadership, guiding Agile journeys, and fostering continuous improvement.
- Attractive salary based on your performance.
- Annual 13th month salary.
- Dedication bonus will be paid once a year.
- Premium healthcare insurance, Annual health checks up.
- Hybrid working (1-day WFH per week).
- Breakfast are available at office in early morning and snack in late afternoon.
- Team building allowance.
- Annual Company team building trip.
- Clubs (Football, Badminton, Biking, Running, Chess, Music band).
- Exclusive training programs for all staff in technical, soft skills and process.
- English class.
- Technical clubs.
- Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance.
Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.
Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.
Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2015: Thành lập công ty
Mission:
Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.