Mô tả công việc
• Provides efficient and comprehensive secretarial services to Room division staff to meet the needs of customers
• Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters
• Stores and keeps all confidential information
• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate
• Distribution of memos, letters and other information etc
• Arranging internal / external appointments
• Handling reservation as requested
• Translating incoming letters, documents, articles by request
• Meet and greet visitors
• Liaise with clients, suppliers and other staff
Quyền lợi được hưởng
- Service charge, Bonus, Insurance,
Yêu cầu công việc
- 1 - 2 years related experience or a combination of education and experience
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University or related field
- Proficient use of Microsoft office
- Good communication and writing skills
- Task and Project Management skills
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ online qua địa chỉ email thuydung.NGUYEN(accor.com
Công Ty TNHH Trang Trí Nội Thất Nhà Vui là một đội ngũ dày dặn kinh nghiệm với chuyên môn trong lĩnh vực trang trí nội thất và cung cấp các sản phẩm đồ gỗ chất lượng cao. Công ty kiến tạo những công trình thể hiện cá tính của người sở hữu đồng thời vẫn hài hòa thân thiện với môi trường với phương châm: Chất lượng - Đáng tin cậy - Minh bạch.