TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure, and intuitive for our users.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Recommend product assortments based on creator content, fan profiles, and preference; develop product assortment strategies, support assortment operations with big livestream sessions, and review and continuously optimize methodologies.
- Explore the matchmaking process between seller and creator, identify pain points and opportunities to improve efficiency, and collaborate with product, merchant, and creator operation teams to promote the implementation of innovative product and operation solutions.
- Participate in developing assortment policies, define curated assortments and incentive schemes, guide creators to achieve targets, and improve efficiency.
Minimum Qualifications:
- Minimum Bachelor's Degree or above; 5+ years of eCommerce experience in assortment growth
- Excellent interpersonal and negotiation skills
- Proficient in English
- Experience in working with cross-categories, cross-platform channels, cross-functions, and cross-product domain teams, influencing teams towards a common goal for assortment growth
- Strong understanding of content especially TikTok, Instagram, YouTube, and other content-driven platforms.
- Data-driven, strong execution, good communication, collaborative, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
Ở Việt Nam thị trường Internet đang trên đà phát triển mạnh mẽ ảnh hưởng đến tất cả các lĩnh vực trong xã hội như chính trị, kinh tế, văn hóa, xây dựng, y tế…Đây là một lĩnh vực lớn và có nhiều cơ hội phát triển dành cho các công ty truyền thông. Với kinh nghiệm về phát triển các kênh truyền thông, giải pháp truyền thông online và sự am hiểu thị trường kinh doanh trên Internet của mình, công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt là một trong những công ty hoạt động có hiệu quả trong lĩnh vực quảng cáo Internet
Hiện tại, với nguồn lực sẵn có Công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt đang tập trung quảng bá, truyền thông online với đầy đủ các dịch vụ online marketing trên internet: Google Adwords & Facebook Ad, Seo….v.v trong lĩnh vực y tế. Dù mới hoạt động nhưng công ty đã và đang mang lại những hiệu quả kinh doanh cho các đối tác, và hơn hết là giới thiệu đến người dùng một trong những dịch vụ y tế phù hợp với nhu cầu hiện tại của đa số người dân
Công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt không chỉ là ngôi nhà chung cho các bạn trẻ yêu, đam mê công nghệ, mà còn là nơi để các nhân viên trong công ty thỏa sức sáng tạo trong lĩnh vực truyền thông Internet