Việc làm ROMULUS

Cập nhật 23/07/2024 22:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN ROMULUS
Senior Manager, Software Engineering (40001152)
ROMULUS
4 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder orient, build và execute development strategy on information technology application solutions which serves for the wholebank and meet Bank's business requirements và development strategy

Key Accountabilities (1)
Main Responsibilities

  • Planning và orienting application development. Supervising, assigning, reviewing to ensure the quality of application operation implementation in order to achieve the goals set out in the strategy of developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orient, analyze and evaluate new technology application trends at the whole line in order to update the appropriate roadmap and standards.
  • Coordinate with business units to understand requirements và business development strategies as the basis for developing strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank
  • Coordinate with IT units to develop strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orienting, monitoring và supporting the implementation of investment projects, developing technology solutions to serve the whole bank

Key Accountabilities (2)
Risk management and compliance

  • Risk identification and self-assessment of the department's risks during operation, Planning to deal with risks and coordinating
  • Coordinate with related units to develop methods of measuring, assessing and mitigating risks.
  • Ensure department operations comply with internal policies, regulations, procedures, guidelines, etc. and service quality commitments (SLAs)

Other Responsibilities

  • Participate in setting standards for application solutions for the purpose of guiding and controlling in providing sustainable, flexible and effective technology solutions.
  • Participating in the development of policies, regulations, processes and guidelines on application solution development
  • Perform other tasks as directed by Manager
  • Lead members to participate in the building of the bank's organizational culture

Key Accountabilities (3)
PEOPLE MANAGEMENT

  • Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
  • Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
  • Manage team performance & provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
  • Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching & feedback, etc.
  • Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
  • Responsible for developing talents within the team
  • Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
  • Understand & communicate relevant HR offerings to team members.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Software Engineering/ CTO/ Director, Software Engineering

Key Relationships - Direct Reports
Employees under the department

Key Relationships - Internal Stakeholders
Interal units in Division and other Divisions

Key Relationships - External Stakeholders
State agencies (SBV, Technology department…); external Vendor

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • University degree or higher, majoring in finance/economics/banking/business administration/computer science

Work Experience

  • Minimum 8 years in related field
  • At least 4 years in management position

Foreign language

  • English Level 3 (TOEIC = 650 - 699) / or according to TCB's regulations in each period

Other requirement

  • Have a solid knowledge of application systems serving the operation of the whole bank
  • Experience in managing a team of more than 20 people
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Fimexco, Số 231-233 Đường Lê Thánh Tôn, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Romulus là một công ty tư vấn có trụ sở tại Châu Á cung cấp các dịch vụ tư vấn về công nghệ, nhân sự, quản lý và mua lại.
Chúng tôi tự hào trong việc cung cấp các giải pháp sáng tạo mang lại thành công cho khách hàng trên toàn thế giới, được cung cấp thông qua dịch vụ tốt nhất của chúng tôi. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2019: Công ty được thành lập

Mission

Hỗ trợ các doanh nghiệp phát huy hết tiềm năng của mình bằng những lời khuyên có tác động mạnh mẽ và các giải pháp đổi mới.

Những nghề phổ biến tại ROMULUS

Bạn làm việc tại ROMULUS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROMULUS

ROMULUS

Click để đánh giá