At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Công ty TNHH Tư Vấn Thiết Kế Xây Dựng Kim Hưng Thịnh là một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực xây dựng với các ngành nghề như sau:
- Xây dựng dân dụng và công nghiệp.
- Tư vấn thiết kế công trình: dân dụng công nghiệp, cầu đườn bộ, công trình công ích.
- Sản xuất các cấu kiện kim loại.
- Buôn bán máy móc thiết bị và phụ tùng máy khai khoáng, xây dựng.
- Buôn bán vật liệu.
* Với tiêu chí hàng đầu là chất lượng và uy tín, Công ty chúng tôi luôn hoàn thiện đội ngũ cán bộ kỹ thuật, cộng nhân lành nghề và trang thiết bị thi công hiện đại có thể tham gia thực hiện thi công nhiều công trình có yêu cầu kỹ thuật và chất lượng cao.
* Với đội ngũ điều hành, cán bộ kỹ thuật chuyên nghiệp, nhiệt huyết yêu nghề, có bề dày kinh nghiệm đã thi công nhiều công trình đạt chất lượng kỹ- mỹ thuật cao, luôn đảm bảo được tiến độ trong điều kiện khó khăn nhất.
* Hiện nay Kim Hưng Thịnh đã và đang nhận được sự tín nhiệm của các chủ đầu tư trên địa bàn tỉnh Bình Dương và các tỉnh lân cận.