Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh

Vận tải
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán

Việc làm Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh

Cập nhật 02/07/2024 10:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh
Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
371/42 Trường Chinh, P.14, Quận Tân Bình, TP.HCM

Phú Thịnh cung cấp đầy đủ các đường bay và hợp tác với hơn 50 hãng hàng không trong nước và Quốc tế, trong đó đối tác hàng đầu của chúng tôi là hãng hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines). Sau 15 năm hoạt động không ngừng nghỉ trong ngành vé, Phú Thịnh tự hào khi là một trong những Đại lý đứng top đầu về doanh số của Vietnam Airlines. Đặc biệt, đến năm 2018 công ty Phú Thịnh chính thức công bố thương hiệu Airgogo tới đông đảo Qúy khách hàng, Đối tác. Đây là thương hiệu mà Phú Thịnh travel đã xây dựng từ chính tâm huyết của cả đội ngũ trong công ty. Với nội lực và lợi thế sẵn có cùng sự quyết tâm không ngừng, Chúng tôi tự hào là một công ty tổ chức tour chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam và Top 3 về dịch vụ hàng không, vận chuyển hành khách trên cả nước.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Bạn làm việc tại Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh

Vận Tải Du Lịch Dịch Vụ Thương Mại Phú Thịnh

Click để đánh giá