1) Transactional Support:
- Attend to client queries, ensuring all queries are responded timely, professionally and in line with the Bank's service standards.
- Proactive in identifying client needs, consulting and providing necessary support, actions to ensure smooth transaction execution.
- Manage all client communication of the assigned portfolio; maintain necessary documents, records for all operations and effective relationship management.
- Liaise with various departments within the bank to ensure resolution of customer requests and enquiries pertaining to transactions and/or documentation in a timely manner.
2) Business Development:
- Assist Relationship Managers (RMs) to manage overall client relationships with the assigned portfolio.
- Support RMs to maximize the Bank's wallet share in relation to credit limit utilization and capture cross-sell business opportunities.
- Join clients' calls along with RMs to facilitate work requirements.
3) Planning and Compliance Support:
- Coordinate with KYC/AML Team to obtain necessary legal documents from clients and ensure completion of account opening and Know-Your-Customer (KYC) timely monitoring & diligent management of full client portfolio for periodic and ad-hoc KYC review.
- Support Team Leader in preparation of internal planning, business reporting activities.
- Support Team Leader in performing local compliance coordinator role as assigned from time to time.
- Administer all work and ensure compliance to all guidelines & procedures.
- Attend to other administrative tasks, managerial preparation and any other specific projects/ tasks as to be assigned by the Team Leader and Head of Department from time to time.Skills/Experience:
- Strong education background with at least a Bachelor's Degree in related fields (Economics/ Finance/ Banking Degrees preferred)
- Good communication skills (writing and speaking) in English.
- Experienced in banking operation/ customer service.
- Good work ethics and capacity to learn and adapt.
Education Required: Bachelor Degree in Economics/Finance/Banking
Years of Experience Required: 2 years and above.
Prior work experience in corporate banking/ client service area in foreign financial institutions is preferable.Thưởng
Annual Leave: 18 days ++/year
Chăm sóc sức khoẻ
Premium heath insurance is provided
Hoạt động nhóm
Salary: fixed 13 months + bonus
Vareal Group là 1 tập đoàn về công nghệ thông tin chuyên về lĩnh vực dịch vụ phần mềm của Nhật. Được thành lập từ năm 2006, Vareal Group không ngừng phát triển và trở thành một nhà cung cấp dịch vụ phần mềm có uy tín cho các công ty và tập đoàn lớn tại Nhật với dịch vụ, sản phẩm phần mềm vô cùng chất lượng và luôn mang lại giá trị vượt trên cả mong đợi của khách hàng. Vareal Group hoạt động trên các mảng chính như RoR, AI, VR, Robot,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Chúng tôi, Vareal Việt Nam, không chỉ chung tay, đồng lòng cùng nhau tiến bước với mong muốn tạo nên những tài sản trí tuệ trên nền tảng STEAM là sự kết hợp của 5 yếu tố: Khoa học (Science), Công nghệ (Technology), Kỹ thuật (Engineering), Toán học (Mathematics) và Nghệ thuật (Art) mà còn nỗ lực khơi dậy niềm đam mê trong mỗi người và góp phần làm phong phú cuộc sống con người.
-
Không lựa chọn sống và chờ đợi thế giới đổi thay; thay vào đó, cháy hết mình với đam mê, liên tục phát triển bản thân và tạo nên các giá trị mới là điều mà chúng tôi luôn hướng tới.Một mình – bạn chỉ có thể tạo nên khác biệt nhỏ, nhưng đi cùng nhau – chúng ta cùng tạo nên những thay đổi lớn.