As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Vareal Group là 1 tập đoàn về công nghệ thông tin chuyên về lĩnh vực dịch vụ phần mềm của Nhật. Được thành lập từ năm 2006, Vareal Group không ngừng phát triển và trở thành một nhà cung cấp dịch vụ phần mềm có uy tín cho các công ty và tập đoàn lớn tại Nhật với dịch vụ, sản phẩm phần mềm vô cùng chất lượng và luôn mang lại giá trị vượt trên cả mong đợi của khách hàng. Vareal Group hoạt động trên các mảng chính như RoR, AI, VR, Robot,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Chúng tôi, Vareal Việt Nam, không chỉ chung tay, đồng lòng cùng nhau tiến bước với mong muốn tạo nên những tài sản trí tuệ trên nền tảng STEAM là sự kết hợp của 5 yếu tố: Khoa học (Science), Công nghệ (Technology), Kỹ thuật (Engineering), Toán học (Mathematics) và Nghệ thuật (Art) mà còn nỗ lực khơi dậy niềm đam mê trong mỗi người và góp phần làm phong phú cuộc sống con người.
-
Không lựa chọn sống và chờ đợi thế giới đổi thay; thay vào đó, cháy hết mình với đam mê, liên tục phát triển bản thân và tạo nên các giá trị mới là điều mà chúng tôi luôn hướng tới.Một mình – bạn chỉ có thể tạo nên khác biệt nhỏ, nhưng đi cùng nhau – chúng ta cùng tạo nên những thay đổi lớn.