About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Team
Our Safety Labeling Operations team supports our efforts to address objectionable or disturbing content which could include images of violence, animal cruelty, hate speech, violent extremism, or content that exploits or endangers children. The team plays a vital role in performing audits and identifying errors, and swiftly addressing them in time to ensure excellence in our moderation efforts.
What will I be doing?
1. Perform daily audit on internal system;
2. Provide analysis of errors and feedback to respective team;
3. Work with training team to align policy understanding of QA and labelers;
4. Provide support on Policy/Quality related questions on ad-hoc basis;
5. Responsible in guiding new joiners in order to achieve ramp up target;
6. Work closely with Safety Specialist in order to provide feedback on quality;
7. Identify potential errors in policy and correct them in time;
8. Conduct quality meeting with the team to analyze errors;
9. Please note that this position involves exposure to sensitive content, including but not limited to vulgar content, violence, pornography, and fake news.
Qualifications
What should I bring with me?
1. Bachelor's Degree or equivalent education/experience, advanced degree is preferred;
2. Minimum 1 year working experience as Quality Assurance Analyst;
3. Possesses good interpersonal skills; Good English is a must.
4. Strong attention to details and ability to work independently;
5. Experience in Content Moderation/Content Quality/Content Safety/Labeling will be an added advantage;
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Tập đoàn Kyoei Foods được thành lập từ năm 1967 với trụ sở chính tại Arakawa, Tokyo, Nhật Bản. Chúng tôi chuyên sản xuất và cung cấp các loại bột chiên xù với công nghệ và chất lượng Nhật Bản, đáp ứng nhu cầu của các khách hàng trên toàn thế giới.
Sản phẩm bột chiên xù đã góp phần thay đổi chế độ ăn uống của người Nhật vào những năm 70 của thế kỷ trước, và giờ đây cũng đang định hình những trải nghiệm ẩm thực mới mẻ, thú vị cho người tiêu dùng toàn cầu. Với sự sáng tạo trong cách chế biến và sử dụng của các đầu bếp, bột xù có thể kết hợp với các nguyên liệu tươi như tôm, cá, thịt heo, bò, gà...tạo nên lớp vỏ giòn tan, cũng như trở thành một yếu tố quyết định tạo cảm giác mềm xốp cho các món thịt viên, hamburger... Bột xù đã trở thành một thành phần không thể thiếu và không thể thay thế trong các món chiên của ẩm thực hiện đại.
Với kinh nghiệm và sự thấu hiểu khách hàng, Kyoei Foods đã đạt được nhiều thành công lớn. Hiện tại, tập đoàn đã có 13 nhà máy tại Nhật Bản, 2 nhà máy tại Thái Lan và 2 nhà máy tại Việt Nam, cung cấp bột xù cho các doanh nghiệp ở khắp nơi trên thế giới.
Xuyên suốt lịch sử lâu đời, chúng tôi đã đưa ra thị trường nhiều sản phẩm độc đáo, với chất lượng ưu việt và giá thành phải chăng, góp phần nâng cao chất lượng bữa ăn cũng như trải nghiệm ẩm thực của người tiêu dùng trên toàn thế giới.