Mô tả công việc
Develop, update, and maintain testing standards and procedures;
Prepare test strategies and coordinate the preparation of test plans to fulfill testing requirements;
Define product test cases and criteria for acceptance;
Responsible for Functional Requirement Specification (FRS), Integration Test, User Acceptance Test (UAT), User Manual & User Training, Requirement Change Request and related items in all phases of the system development life cycle;
Timely and accurate completion of manual testing as required including regression, system integration and ad hoc testing;
Resolve testing process questions/issues;
Develop and execute testing scripts to automate tests;
Determine time estimates and resolve issues promptly;
Responsible for test environment setup and configuration;
Complete defect reports and verify any fixed issues that are completed.
Yêu cầu công việc
Good sense in locating bugs and QA processes;
At least 5 years of hands- on experience in Quality Assurance (QA) or Software Testing, with a strong background in both manual and automated testing.
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration, or a related discipline.
Excellent English communication skills.
Hands- on experience in test scheduling and test plans and knowledge of testing tools and software QA methodologies;
Nice to have:
Proactive and independent thinker but good team player;
Good command of written and spoken Mandarin.
Excellent attention to detail;
Good time management and communication skills;
Experience in managing and coaching QA team is an advantage.
Self- starter with the ability to work multitask and under pressure;
Personal Characteristics:
Methodical and organized.
Curious and driven to learn.
Works well both independently and collaboratively.
Excellent communication skills & leadership.
Technical writing skills.
Quyền lợi
You will have:
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Participate in internal training programs to improve skills
Be consulted and oriented on a clear career path
Review salary twice a year
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working
Attractive salary
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Performance bonus every quarter/year depend on the entire company‘s performance
With other benefits:
13 days of annual leave per year
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Social Insurance according to Labor Law
Annual premium health check
Opportunities to obtain international certificates.
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:30:03
Tập đoàn Kyoei Foods được thành lập từ năm 1967 với trụ sở chính tại Arakawa, Tokyo, Nhật Bản. Chúng tôi chuyên sản xuất và cung cấp các loại bột chiên xù với công nghệ và chất lượng Nhật Bản, đáp ứng nhu cầu của các khách hàng trên toàn thế giới.
Sản phẩm bột chiên xù đã góp phần thay đổi chế độ ăn uống của người Nhật vào những năm 70 của thế kỷ trước, và giờ đây cũng đang định hình những trải nghiệm ẩm thực mới mẻ, thú vị cho người tiêu dùng toàn cầu. Với sự sáng tạo trong cách chế biến và sử dụng của các đầu bếp, bột xù có thể kết hợp với các nguyên liệu tươi như tôm, cá, thịt heo, bò, gà...tạo nên lớp vỏ giòn tan, cũng như trở thành một yếu tố quyết định tạo cảm giác mềm xốp cho các món thịt viên, hamburger... Bột xù đã trở thành một thành phần không thể thiếu và không thể thay thế trong các món chiên của ẩm thực hiện đại.
Với kinh nghiệm và sự thấu hiểu khách hàng, Kyoei Foods đã đạt được nhiều thành công lớn. Hiện tại, tập đoàn đã có 13 nhà máy tại Nhật Bản, 2 nhà máy tại Thái Lan và 2 nhà máy tại Việt Nam, cung cấp bột xù cho các doanh nghiệp ở khắp nơi trên thế giới.
Xuyên suốt lịch sử lâu đời, chúng tôi đã đưa ra thị trường nhiều sản phẩm độc đáo, với chất lượng ưu việt và giá thành phải chăng, góp phần nâng cao chất lượng bữa ăn cũng như trải nghiệm ẩm thực của người tiêu dùng trên toàn thế giới.