Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Kyoei Foods được thành lập từ năm 1967 với trụ sở chính tại Arakawa, Tokyo, Nhật Bản. Chúng tôi chuyên sản xuất và cung cấp các loại bột chiên xù với công nghệ và chất lượng Nhật Bản, đáp ứng nhu cầu của các khách hàng trên toàn thế giới.
Sản phẩm bột chiên xù đã góp phần thay đổi chế độ ăn uống của người Nhật vào những năm 70 của thế kỷ trước, và giờ đây cũng đang định hình những trải nghiệm ẩm thực mới mẻ, thú vị cho người tiêu dùng toàn cầu. Với sự sáng tạo trong cách chế biến và sử dụng của các đầu bếp, bột xù có thể kết hợp với các nguyên liệu tươi như tôm, cá, thịt heo, bò, gà...tạo nên lớp vỏ giòn tan, cũng như trở thành một yếu tố quyết định tạo cảm giác mềm xốp cho các món thịt viên, hamburger... Bột xù đã trở thành một thành phần không thể thiếu và không thể thay thế trong các món chiên của ẩm thực hiện đại.
Với kinh nghiệm và sự thấu hiểu khách hàng, Kyoei Foods đã đạt được nhiều thành công lớn. Hiện tại, tập đoàn đã có 13 nhà máy tại Nhật Bản, 2 nhà máy tại Thái Lan và 2 nhà máy tại Việt Nam, cung cấp bột xù cho các doanh nghiệp ở khắp nơi trên thế giới.
Xuyên suốt lịch sử lâu đời, chúng tôi đã đưa ra thị trường nhiều sản phẩm độc đáo, với chất lượng ưu việt và giá thành phải chăng, góp phần nâng cao chất lượng bữa ăn cũng như trải nghiệm ẩm thực của người tiêu dùng trên toàn thế giới.