Mô tả công việc
• Provides efficient and comprehensive secretarial services to Room division staff to meet the needs of customers
• Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters
• Stores and keeps all confidential information
• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate
• Distribution of memos, letters and other information etc
• Arranging internal / external appointments
• Handling reservation as requested
• Translating incoming letters, documents, articles by request
• Meet and greet visitors
• Liaise with clients, suppliers and other staff
Quyền lợi được hưởng
- Service charge, Bonus, Insurance,
Yêu cầu công việc
- 1 - 2 years related experience or a combination of education and experience
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University or related field
- Proficient use of Microsoft office
- Good communication and writing skills
- Task and Project Management skills
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ online qua địa chỉ email thuydung.NGUYEN(accor.com
Công Ty TNHH Xây Dựng Hằng Đại được sáng lập bởi đội ngũ quản lý kinh doanh và cán bộ kỹ thuật là những kỹ sư chuyên ngành khảo sát địa chất, kỹ sư xây dựng, kỹ sư trắc đạc và kỹ sư xây dựng kiểm tra chất lượng công trình.
Họ đều là những chuyên gia có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực khảo sát địa chất, thi công móng cọc và xây dựng công trình. Hiện nay công ty có hơn 150 cán bộ công nhân viên, kỹ sư xây dựng hơn 45 người.
Thế mạnh của chúng tôi là ngành nghề thi công ép và đóng cọc, khảo sát địa chất, thiết kế và thi công, xử lý nền móng, xây dựng công trình và trắc địa công trình.