Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Công ty TNHH Xuất nhập khẩu HSH Thăng Long là công ty chuyên nhập khẩu và phân phối các sản phẩm đông lạnh qui mô lớn trong nhiều năm qua với các sản phẩm chất lượng cao và đa dạng. Chúng tôi tự hào là một trong những công ty dẫn đầu lớn nhất trong lĩnh vực thủy sản đông lạnh hiện nay.
Trong hơn mười năm qua, chúng tôi đã dành toàn bộ Tâm- Trí- Lực để xây dựng bài bản qui trình kiểm định, đánh giá chất lượng hàng hóa nhập khẩu. Đồng thời, Công ty chúng tôi luôn nỗ lực thiết lập xây dựng các mối quan hệ bền chặt với hàng trăm nhà máy, Công ty, Đối tác tại hơn 32 quốc gia trên thế giới. Nhờ vậy chúng tôi luôn có được nguồn hàng phong phú, ổn định, lâu dài, đa dạng với chất lượng cao. Chúng tôi thấu hiểu sức mạnh chính là sự mở rộng hợp tác kinh doanh, phát triển đôi bên cùng có lợi, coi Khách hàng là thượng đế, Đối tác là tri kỉ.
Với mong muốn mang lại lợi ích song phương, chúng tôi luôn quan tâm và đặt lợi ích của khách hàng cùng với lợi ích của Công ty. Chúng tôi chia sẻ thông tin cho nhau, phối hợp chặt chẽ, cam kết chất lượng và hỗ trợ các Khách hàng, Đối tác, các nhà phân phối, các đại lý của mình mang lại lợi nhuận ổn định và bền vững. Cùng nhau định hướng kế hoạch kinh doanh, cân đối nhu cầu hàng hóa với số lượng đều đặn ổn định vừa và đủ để đảm bảo duy trì thị trường, giữ vững thị phần để luôn có được các sản phẩm tươi ngon, đảm bảo an toàn thực phẩm, mang lại lợi nhuận cao nhất.