*Scope of responsibilities:
- Scrutinize and assess of the quality of existing operational management documents for Finance, Human Resources, Sales, Academic Operations, IT, Marketing, and other departments, including but not limited to regulations, procedures, standards, and guidelines across the entire system;
- Consolidate with departments and branches to plan operational management documents that will be used uniformly across the system and those that will be used specifically at the branch level;
- Develop, improve, and maintain a quality management system to ensure the quality of departmental operational processes;
- Implement training for relevant personnel to ensure that the operational management system is executed according to quality standards;
- Manage regulations and procedures during operations;
- Conduct periodic quality scrutiny, identify potential issues, and propose solutions;
- Analyze quality data, identify trends, and suggest necessary improvements;
- Prepare periodic process quality reports and present the results of quality scrutiny and assessments to the Leadership;
- Monitor and ensure the implementation of corrective and preventive actions;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
*Requirements:
- General Requirements:
- Education: Bachelor's degree or above, preferably in Quality Management, Education, Business Administration or related fields;
- Experience: At least 5-7 years of experience in quality control and assurance, preferably in the education sector or related industries;
- Computer Skills: Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.);
- Language Skills: Good English proficiency in all four skills: Listening, Speaking, Reading, and Writing.
- Knowledge and Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Effective communication and presentation skills;
- Excellent organizational and time management skills;
- Systems thinking;
- Detail-oriented, accurate, and reliable;
- Highly responsible and disciplined;
- Honest, enthusiastic, and friendly;
- Values and adheres to professional ethics;
- Ability to work under pressure.
Location: 27 Lê Văn Lương, Bắc Từ Liêm, Hà Nội.
YJLink Vina luôn đi đầu trong lĩnh vực tự động hóa nhà máy. Chúng tôi cố gắng phát triển các sản phẩm sáng tạo và đáng tin cậy để đáp ứng nhu cầu của khách hàng về dây chuyền tự động hóa.
Ngoài các sản phẩm đẳng cấp thế giới như thiết bị xử lý bo mạch, máy khắc laser và bộ định tuyến, YJLink Vina còn cung cấp đầy đủ các dịch vụ để hỗ trợ khách hàng.
YJLink Vina nỗ lực mang đến cho khách hàng những thiết bị hiệu quả, hiện đại và thông minh nhất bằng cách kết hợp công nghệ vượt trội với sự hỗ trợ tốt nhất.
Công ty có trụ sở tại Thành phố Hải Phòng, Việt Nam và được thành lập vào ngày 24 tháng 5 năm 2019. YJ Link Vina đang hoạt động tại khu vực Đông Nam Á bao gồm Ấn Độ, với các nhà phân phối của chúng tôi tại Việt Nam, Thái Lan, Philippines, Malaysia và Ấn Độ.