Mô tả công việc
1. Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
2. Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
3. Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
4. Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
5. Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
6. Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
7. Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
8. Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
9. Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
10. Creating a focus on attracting new business.
11. Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
12. Updating and owning the sales strategy & sales plan with the Director of Sales and Marketing.
13. Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
14. Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
15. Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
16. Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
17. Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
18. Oversee and ensure the updating of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
19. Responsible for the training of sales managers and staff.
20. Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
21. Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
22. Monitors all day-to-day activities of direct reports.
23. Other tasks assigned by DOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly and dynamic working environment.
- Service charge benefit during 02 months of probation.
- Full social insurance after 02 months of probation.
- 13th salary and other benefits.
- Working the international hospitality group.
Yêu cầu công việc
- At least 01 year of experience of the same position in international hotel/resort.
- Strong in Mice and Banquet is an advantage.
- Motivated to develop oneself.
- And committed to long-term work.
Yêu cầu hồ sơ
Ra mắt lần đầu tiên vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Thượng Hải, YQNLINK là nền tảng hậu cần quốc tế một cửa hàng đầu.
Ngày nay, YQNLINK cung cấp dịch vụ logistic trực tuyến giao hàng tận nơi, bao gồm FCL, LCL, vận tải hàng không, vận tải đường sắt, vận tải đường bộ, thông quan, kho bãi, bảo hiểm hàng hóa, dịch vụ vận chuyển hàng rời, v.v. Chúng tôi đã phát triển hợp tác chiến lược với các hãng vận tải hàng đầu như COSCO Shipping, Maersk Line, Sinotrans, v.v.
Nhờ công nghệ tiên tiến của chúng tôi, khách hàng của chúng tôi có thể dễ dàng đặt chỗ trực tuyến và theo dõi mọi thứ từ thiết bị PC/APP bất cứ lúc nào.
Chúng tôi có văn phòng tại Thượng Hải (HQ), Thành phố Mexico, Tokyo, Bangkok, Thành phố Hồ Chí Minh, Thâm Quyến, Ninh Ba, Hợp Phì, Thiên Tân, Thanh Đảo, Đài Loan và Quảng Châu. Kho của chúng tôi có trụ sở tại Thành phố Mexico, Los Angeles, New Jersey và Charlotte.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là đơn giản hóa trải nghiệm vận chuyển hàng hóa toàn cầu.