Công Ty TNHH YQN Link International Logistics

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty TNHH YQN Link International Logistics

Cập nhật 12/06/2024 09:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH YQN Link International Logistics
Director Of Sales
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Responsibilities
Sales Management
• Leading and directing strategic planning and analysis relating to hotel sales, market intelligence activities, and business prospecting, i.e. develop and maintain relationship with key clients in order to produce groups and / or conference business, to maximize room sales
• Interacting with potential clients and industry trade representatives to generate corporate business or MICE group
• Maintaining organic communication networks to ensure that the hotel has a competitive advantage in information and sales leads
• Leading, organizing and controlling the sales team; while managing, coaching, and planning effectively to motivate them in achieving targeted results
People Management, Associate Support and Supervision
• Understanding, continuing update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the above specified department/division, this position and its direct subordinates, if there are any
• Understanding, continuing update and implementation of the human resources policies, procedures and code of conduct; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, to include the conduct of regular meetings and/or discussions on work activities, service delivery, continuing work system improvement, and the like
• Developing and maintaining a sales organization with sound structure, delegation and relationships that will ensure that the most work is done by the fewest people at a reasonable cost, with the greatest satisfaction to the people performing the work
• Managing the department's human resources related activities, including recruitment, performance management, training, career planning, disciplinary matters, and team motivation
• Performing other related duties and functions assigned by Director of Sales and Marketing
Other Responsibilities
• Furnishing monthly sales & marketing reports and related documentation on a timely basis; analyzing the results and recommend ways to improve revenue generation and profitability
• Ensuring full implementation, updating and or continuing review of the Sales and Marketing policies and procedures, professional business and marketing plans, department and instruction manuals, among other related documentation
• Performing other related duties and functions which may be assigned by the Director of Sales and Marketing

Yêu cầu công việc

Personality & Ethos
• Clear, confident in all means of communications
• Passionate about customer service orientation
• Process-oriented, detail-minded, organized
• Self-motivated, proactive, and takes initiative
• Accountable, responsible, reliable
• Able to stay calm and positive under pressure
• Demonstrates high self-esteem, self-management, integrity and honesty
• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving
• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively
• Thrives in fast-paced, changing environment
• Navigates short-term and long-term planning simultaneously
• Resilient to adversity, adaptable to change
• Commitment to continuous learning
• Embraces diverse cultures and being a team player
• Embraces and drives "Wink" personalization, brand and culture

Quyền lợi được hưởng

* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary
* Active, balance and professional working environment
* Productivity focus not time attendance
* Fun and playfull internal activities
* 14 AL days
* Meal allowance
* Phone allowance
* 24.7 health insurance
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH YQN Link International Logistics
Công Ty TNHH YQN Link International Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Số 156 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1

Ra mắt lần đầu tiên vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Thượng Hải, YQNLINK là nền tảng hậu cần quốc tế một cửa hàng đầu. 

Ngày nay, YQNLINK cung cấp dịch vụ logistic trực tuyến giao hàng tận nơi, bao gồm FCL, LCL, vận tải hàng không, vận tải đường sắt, vận tải đường bộ, thông quan, kho bãi, bảo hiểm hàng hóa, dịch vụ vận chuyển hàng rời, v.v. Chúng tôi đã phát triển hợp tác chiến lược với các hãng vận tải hàng đầu như COSCO Shipping, Maersk Line, Sinotrans, v.v.

Nhờ công nghệ tiên tiến của chúng tôi, khách hàng của chúng tôi có thể dễ dàng đặt chỗ trực tuyến và theo dõi mọi thứ từ thiết bị PC/APP bất cứ lúc nào.

Chúng tôi có văn phòng tại Thượng Hải (HQ), Thành phố Mexico, Tokyo, Bangkok, Thành phố Hồ Chí Minh, Thâm Quyến, Ninh Ba, Hợp Phì, Thiên Tân, Thanh Đảo, Đài Loan và Quảng Châu. Kho của chúng tôi có trụ sở tại Thành phố Mexico, Los Angeles, New Jersey và Charlotte.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2015

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là đơn giản hóa trải nghiệm vận chuyển hàng hóa toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH YQN Link International Logistics

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH YQN Link International Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH YQN Link International Logistics

Công Ty TNHH YQN Link International Logistics

Click để đánh giá