Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
ZWILLING J.A. Henckels là thương hiệu dụng cụ nhà bếp nổi tiếng toàn thế giới. Những sản phẩm của Zwilling, đặc biệt là sản phẩm dao, kéo, được sản xuất sử dụng công nghệ cao với thiết kế thân thiện để tối ưu hóa chất lượng. Qua năm tháng, Zwilling đa dạng hoá dòng sản phẩm để có thể thỏa mãn nhu cầu cho cả những đầu bếp chuyên nghiệp lẫn đầu bếp tại gia nhưng vẫn giữ được tiêu chí hàng đầu của thương hiệu, đó là chất lượng cao cấp.