Việc làm Đại Đồng Tiến Phát

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Đại Đồng Tiến Phát
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Đại Đồng Tiến Phát
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Đại Đồng Tiến Phát
Đại Đồng Tiến Phát Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
617-618/5 Thuận An Hòa , Phường An Phú, TP. Thuận An, T. Bình Dương.

Đại Đồng Tiến Phát là một trong những nhà sản xuất Máy ép lọc khung bản, Máy ép lọc băng tải, Máy ép lọc trục vít, Máy ép lọc ly tâm lớn nhất Việt Nam. Cho đến bây giờ, chúng tôi đã hình thành một chuỗi sản xuất khép kín, toàn bộ với các sản phẩm chính: máy ép lọc khung bản, máy ép lọc băng tải đôi, máy ép lọc trục vít đa đĩa,.... Các sản phẩm của chúng tôi được sử dụng rộng rãi trong các ngành công nghiệp hóa chất, thực phẩm và tinh bột, xử lý nước thải, gốm sứ, khai thác mỏ, dầu khí, dược phẩm, giấy, và các ngành công nghiệp khác. Nền tảng công nghệ tiên tiến, độ tin cậy cao, chi phí vận hành và bảo trì thấp đã giúp cho sản phẩm của chúng tôi được chọn vị trí hàng đầu. Đa dạng về chủng loại, cạnh tranh về giá cả, phục vụ nhanh chóng, thanh toán linh hoạt.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Với phương châm “Tất cả vì lợi ích của khách hàng”, Đại Đồng Tiến Phát luôn đồng hành và hỗ trợ khách hàng từng bước trở thành các đơn vị dẫn đầu trong ngành nghề của mình. Chúng tôi luôn mang lại dịch vụ chất lượng và gắn kết lâu dài với khách hàng của mình.

Những nghề phổ biến tại Đại Đồng Tiến Phát

Bạn làm việc tại Đại Đồng Tiến Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Đồng Tiến Phát

Đại Đồng Tiến Phát

Click để đánh giá