Mô tả công việc
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Yêu cầu công việc
The candidate should hold a university degree in, food/seafood technology, chemical, biotechnology or similar background.
Minimum of 03 years exprerience in Sales/ Marketing in service sales, basic knowledge seafood quality system: major in certification/auditing/consultancy services is more preferreable. (such as ISO: 9001, 9002, 450001, 22000, OHSAS 18001, FSSC 22000,...)
Having basic knowledge about main major in English
Good in Microsoft office
Able to work in a team, independently, travel under high presure
An out going and likable personality, Confident and authoritative speaker, Strong presentation skills, A high degree of self-motivation, A passion for selling, Personal ambition, Strong negotiation skills
Able to work own your own initiative and as part of a team.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Đài Truyền hình Kỹ thuật số VTC là Đài Truyền hình phủ sóng quốc gia với hệ thống 15 kênh truyền hình, 1 báo điện tử và 1 hệ thống nội dung trên các nền tảng số.
Đài Truyền hình Kỹ thuật số VTC trực thuộc Đài Tiếng nói Việt Nam là đơn vị tiên phong về số hóa truyền hình ở Việt Nam. Với vị thế dẫn đầu về công nghệ, sau quyết định của Chính phủ về việc ngừng phát sóng truyền hình analog trên toàn quốc từ năm 2016, VTC đã trở thành Đài Truyền hình có diện phủ sóng quảng bá rộng nhất tại Việt Nam bằng phương thức phát sóng truyền hình số mặt đất DVB-T và DVB-T2. Đồng thời, các kênh sóng chương trình đặc sắc của VTC cũng được phát trực tuyến trên nền tảng số, được quảng bá rộng khắp trên Youtube, Facebook... và tương tác bởi hàng triệu khán giả online.