Việc làm Dreamplex

Cập nhật 22/12/2023 21:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Dreamplex
Guest Relations Officer - English (District 7, HCM)
Dreamplex
3 việc làm 74 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

* General purpose of the position:

- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services

- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients

- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.

- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services

- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff

- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services

- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

* Relation with Patients

- Focus will be given to inpatients

- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization

- Visit all inpatients, speak to them and their family,

- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations

- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific

- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH

- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge

- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request

- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner

- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients

- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer

- Complaint database is kept up to date

* Others task

- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives

- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services

- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up

- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager

Yêu Cầu Công Việc

- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)

- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.

* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:

- Good communication and listening skills

- Good interpersonal skills

- Capable of working with a team

- Ability to work under pressure

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
  • Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1, ngách 98, ngõ Xã Đàn 2, Nam Đồng, Đống Đa, Hà Nội

Dreamplex là nhà cung cấp trải nghiệm nơi làm việc linh hoạt hàng đầu Việt Nam. Chúng tôi thiết kế và cung cấp trải nghiệm làm việc lấy con người làm trung tâm giúp các công ty phát triển nhanh thu hút và giữ chân nhân tài và giúp nhân viên có một ngày làm việc tốt nhất có thể. Chúng tôi làm điều này bằng cách hình dung lại mọi yếu tố của kinh nghiệm làm việc; Từ phòng chờ chào đón đến dịch vụ chăm sóc cấp độ khách sạn từ đội ngũ của chúng tôi và từ các không gian chung sôi động đến các sự kiện và hoạt động mà chúng tôi tổ chức nhiều lần trong tuần.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2015

Mission

  • Chúng tôi lấy việc tái tư duy về công việc làm sứ mệnh của mình. Trao cho các công ty biết quan tâm đến nhân sự của họ một nơi chốn và không gian để nhân viên coi là nhà, để kết nối, học hỏi, trưởng thành và phát triển đến trọn vẹn tiềm năng của họ. Và song song với đó là nỗ lực hết mình cho công việc, vì thành công của nơi tuyển dụng biết truyền cảm hứng cho họ.

Bạn làm việc tại Dreamplex? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dreamplex

Dreamplex

Click để đánh giá