Việc làm Gem Sapa Hotel

Cập nhật 11/05/2024 07:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Gem Sapa Hotel
Executive Lounge Supervisor
Gem Sapa Hotel
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic

• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals

• Participate in Department's management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet

• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget

Executive Lounge Operation

• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members

• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards

• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron's names and their preferences to extend a personalized service

• Handle guests' complaints and comments tactfully and efficiently

• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company's policies

• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests

• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Perform proper handover and communication to the next shift

• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required

Team Management

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members' appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

1. Lương thưởng cạnh trạnh & tháng lương thứ 13

2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần

3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc

4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới

5. BHXH theo Luật

6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
  • Must possess at least Bachelor's Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.

• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage

• Good reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

  • High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities

• Preferably specialized in Food/Beverage/ Restaurant service or equivalent.

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

  • Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
  • 02835209999 (Ext: 4305)
Khu vực
Báo cáo

Gem Sapa Hotel
Gem Sapa Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Bãi Đá Cổ, Lào Cai, Vietnam

Gem Sapa Hotel cách Trạm cáp treo Fansipan Legend 3,7 km, và cung cấp Wi-Fi miễn phí. Các địa danh nổi tiếng xung quanh khách sạn bao gồm Hồ Sa Pa và Bến xe Sa Pa. Chỗ nghỉ này nằm trong bán kính 14 km từ Núi Fansipan và chưa đến 1 km từ Quảng trường trung tâm Sa Pa. Khách sạn nằm tại trung tâm thị trấn Sapa, view nhìn ra hồ Mắt Ngọc thơ mộng, toàn cảnh thị trấn sapa, núi Hàm rồng, núi Fansipan, trải dài xuống thung lũng Mường Hoa, thung lũng Sâu Chua. Thuận tiện đi lại, cách hồ Mắt Ngọc 30m đi bộ. Xe 45 chỗ vào tận cửa và đỗ miễn phí. Các loại phòng giá từ 600,000VND, có nhà hàng phục vụ ăn trưa và ăn tối, Gala dinner...

Bạn làm việc tại Gem Sapa Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gem Sapa Hotel

Gem Sapa Hotel

Click để đánh giá