Việc làm Sunrise Software Solutions
Cập nhật 10/12/2024 16:48
- Self-motivation and commitment
- Good responsibility and accountability
- Good Communication In English and Interpersonal Skills
- Supporting cases/inquiries reported by internal stakeholders and external partners. The support response shall be in timely manner
- Transaction monitoring, especially for top partners
- Developing, maintaining, and monitoring applications alerts and notification
- Provide level 1 support, incident management, service disruption communication with internal team and external partners
- Analyze application logs and optimize code for efficiency and performance
- Assisting external partners with systems integrations in various system environments
- Implementation of a robust set of services and APIs to power the frontend application
- Maintaining and updating technical documents and procedures
- Identifying, troubleshooting, and resolving application issues in timely manner base on Razer SLA and severities
- Involve in knowledge transfer and training
- Application support roles during off-working hours from the Malaysia calendar
- At least 3 years of experience in software development and support
- Familiar in major programming languages (.NET, C#, Javascript, NodeJS, VueJS, HTML5, CSS)
- Excellent analytical and problem-solving skills
- Experience with API design (Web API/RESTful) & SDK architecture
- Prior hands-on in database design models and SQL queries (MS SQL & MY SQL)
- Prior hands-on experience and knowledge in AWS cloud services (Lambda, SQS, RDS, ElastiCache, SES, ECS, microservices, dockerization and containerization, etc.
- Strong communication skills and proficiency (written and speak) in English & Chinese (preferable).
- Competitive salary and benefits
- Full salary in probation time
- Annual performance review and bonus
- Premium private insurance, annual health check
- Company trip, team buildings, Happy Hour
- Gifts on special occasions: Birthday, Tet, Christmas ...
- Cafeteria and free snack, fitness room.
- Paid leave: 12 annual leave, 5 marriage leave, maternity leave, 30 sick leave...
- Opportunity to train both technical and soft skills to develop your career path
Sunrise Software Solutions

Sunrise Software Solutions Là một công ty lớn, chúng tôi đã phải đối mặt với nhiều thách thức và khó khăn trong những năm qua, nhưng chúng tôi đã xây dựng được một nền tảng vững chắc các chuyên gia để giúp công ty và các bên liên quan theo đuổi mục tiêu và phát triển thị trường cạnh tranh."Phát triển cùng nhau" là nền tảng của công ty chúng tôi, nơi chúng tôi làm việc với nhân viên, khách hàng và đối tác để tạo ra một sự cộng tác xuất sắc.
Review Sunrise Software Solutions
Công ty thiếu tính chuyên nghiệp, môi trường làm việc gò bó (RV)
Nhân viên đa số hòa đồng, một số thành phần xấu tính, HR lạm dụng quyền, công ty thiếu chuyên nghiệp, môi trường không sạch sẽ (RV)
Đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng, giờ giấc làm việc thoải mái, một số lãnh đạo thiếu chuyên nghiệp, vệ sinh bẩn (RV)
Bạn làm việc tại Sunrise Software Solutions? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
