Việc làm GKIM Digital

Cập nhật 07/08/2024 19:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
GKIM Digital
Project Manager (TOPIK 5)
GKIM Digital
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.

Yêu cầu công việc

Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Văn phòng 02, Tầng 08, Tòa nhà Pearl Plaza, số 561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Chúng tôi là ai?

Chúng tôi cung cấp chiến lược tiếp thị thông minh, được thực hiện bởi phong cách rất sáng tạo…

Graham Kelly, Giám Đốc Sáng Tạo với hơn 20 năm kinh nghiệm về digital marketing. Ông từng là nhà lãnh đạo sáng tạo ở những agency quảng cáo tốt nhất thế giới.

 Chúng tôi cung cấp chiến lược về công nghệ thực hiện các chiến lược kinh doanh của bạn…

 Ian Morrison, Trưởng Giám Đốc Công Nghệ với hơn 20 năm kinh nghiệm. Ông từng là nhà lãnh đạo công nghệ về phát triển game và digital marketing ở những công ty tân tiến nhất thế giới.

 Nhân viên của chúng tôi từ châu Á cho đến châu Âu

Chúng tôi làm gì?

Hiện tại chúng tôi xây dựng games, các ứng dụng trên di động cho các thương hiệu ở châu Á, châu Âu và trên toàn thế giới.

Những nghề phổ biến tại GKIM Digital

Bạn làm việc tại GKIM Digital? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GKIM Digital

GKIM Digital

Click để đánh giá