Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Project Manager
GKIM Digital
9 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
02/02/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 19A Cộng Hòa, Phường 12, Tân Bình, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
- Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
- Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Yêu cầu công việc
- Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
- Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
- Proficiency in English communication is an advantage.
- Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Sign-on Bonus (one month gross salary).
- Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
GKIM Digital
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Văn phòng 02, Tầng 08, Tòa nhà Pearl Plaza, số 561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Chúng tôi là ai?
Chúng tôi cung cấp chiến lược tiếp thị thông minh, được thực hiện bởi phong cách rất sáng tạo…
Graham Kelly, Giám Đốc Sáng Tạo với hơn 20 năm kinh nghiệm về digital marketing. Ông từng là nhà lãnh đạo sáng tạo ở những agency quảng cáo tốt nhất thế giới.
Chúng tôi cung cấp chiến lược về công nghệ thực hiện các chiến lược kinh doanh của bạn…
Ian Morrison, Trưởng Giám Đốc Công Nghệ với hơn 20 năm kinh nghiệm. Ông từng là nhà lãnh đạo công nghệ về phát triển game và digital marketing ở những công ty tân tiến nhất thế giới.
Nhân viên của chúng tôi từ châu Á cho đến châu Âu
Chúng tôi làm gì?
Hiện tại chúng tôi xây dựng games, các ứng dụng trên di động cho các thương hiệu ở châu Á, châu Âu và trên toàn thế giới.
Những nghề phổ biến tại GKIM Digital
Bạn làm việc tại GKIM Digital? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
GKIM Digital
Click để đánh giá