Mô tả công việc
Promote awareness of brand image internally and externally. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Communicate with potential owners via telephone to set up preview package sales/tours. Encourage guests or callers to purchase or schedule preview package sales/tours. Explain details and requirements related to attending a sales presentation to potential owners. Verify that individuals meet eligibility requirements for preview package sales/tours prior to scheduling a tour for a Marriott vacation club property. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets). Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing). Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly.
CORE WORK ACTIVITIES
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Follow company and department policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Communication
Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.
Exchange information with other employees using electronic devices (e.g., pagers and two-way radios, email).
Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
Assists Management
Ensure that hourly employees are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job.
Coach and develop employees (e.g., create expectations for continual improvement, provide challenging tasks and assignments, hold development discussions, and construct and execute development plans).
Listen to hourly employees' suggestions for improving how work is done and how guests are served, gaining management support as needed to act upon suggestions.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment
Yêu cầu công việc
- At least 2 to 3 years experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
GHB Corporation (Global Herbeauty) – Hệ thống phân phối Online chuyên nghiệp có vốn đầu tư nước ngoài đầu tiên tại Việt Nam.
Cổ đông là các chuyên gia hơn 15 năm kinh nghiệm về Kinh doanh Trực tuyến và Chuyên gia pháp chế của Tập đoàn hàng đầu Việt Nam. Được đầu tư bài bản quy chuẩn quốc tế ứng dụng mô hình kinh doanh Online Việt hoá.
100% được kiểm soát bởi chính phủ và pháp luật Việt Nam với cam kết cao nhất về việc tuân thủ luật pháp và các chính sách thuế chính là bước đệm để trở thành Ông trùm mới của Việt Nam về kinh doanh Online.
Hơn 100 sản phẩm Dược phẩm, thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm Organic sẽ được hơn 30 thương hiệu quốc tế uỷ quyền phân phối độc quyền cho GHB tại thị trường Việt Nam. 100% sản phẩm nhập khẩu chính ngạch và có công bố chất lượng của Cục Dược Mỹ phẩm, Cục VSATTP Bộ Y tế.
Ngoài việc phát triển các thị phần còn bỏ ngỏ, GHB sẽ là bến đỗ mới của những thủ lĩnh kinh doanh Online từ các đơn vị Kinh doanh Online của các hệ thống khác mong muốn tìm 1 nơi kinh doanh online bài bản và bền vững.