AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
GHB Corporation (Global Herbeauty) – Hệ thống phân phối Online chuyên nghiệp có vốn đầu tư nước ngoài đầu tiên tại Việt Nam.
Cổ đông là các chuyên gia hơn 15 năm kinh nghiệm về Kinh doanh Trực tuyến và Chuyên gia pháp chế của Tập đoàn hàng đầu Việt Nam. Được đầu tư bài bản quy chuẩn quốc tế ứng dụng mô hình kinh doanh Online Việt hoá.
100% được kiểm soát bởi chính phủ và pháp luật Việt Nam với cam kết cao nhất về việc tuân thủ luật pháp và các chính sách thuế chính là bước đệm để trở thành Ông trùm mới của Việt Nam về kinh doanh Online.
Hơn 100 sản phẩm Dược phẩm, thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm Organic sẽ được hơn 30 thương hiệu quốc tế uỷ quyền phân phối độc quyền cho GHB tại thị trường Việt Nam. 100% sản phẩm nhập khẩu chính ngạch và có công bố chất lượng của Cục Dược Mỹ phẩm, Cục VSATTP Bộ Y tế.
Ngoài việc phát triển các thị phần còn bỏ ngỏ, GHB sẽ là bến đỗ mới của những thủ lĩnh kinh doanh Online từ các đơn vị Kinh doanh Online của các hệ thống khác mong muốn tìm 1 nơi kinh doanh online bài bản và bền vững.