Các phòng ban đang tuyển dụng tại GTV Vietnam

Công nghệ thông tin
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Ngân hàng
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm GTV Vietnam

Cập nhật 19/04/2025 14:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
GTV Vietnam
[Banking] Marketing Manager - Trưởng Phòng Marketing [Ngân Hàng]
GTV Vietnam 5.0★
1 đánh giá 45 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 5000 USD
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 06/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- International

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Salary + Bonus: Attractive Package for M - Level
Travel expenses sponsored
Working with world-class talents in a world-class bank

Mô Tả Công Việc

On the way of expanding our Bank globally, we expect the companionship of a senior in the position of Marketing Manager to navigate the whole Marketing department, both strategic and implementation aspects served for the long-term development of the Bank’s growth strategies.
The Marketing Manager will work and reside long-term in the SEA Region (outside of Vietnam) with fluent English skills and directly reporting to our Bank's CEO/Vice Chairman.

Responsibilities:
1. Market Analysis and Strategy:
● Develop marketing strategies and plans tailored to specific target markets, considering cultural, economic, and regulatory factors.
● Proposing to advise the Board of Directors on strategies and plans in Integrated Marketing and Branding activities in the long - term vision.
2. Brand Management:
● Develop and maintain our Bank’s branding positioning and direction throughout the chain of activities, including Brand Monitoring and Analysis, Strategy Development, Brand Identity Management, Brand Campaign Planning & Execution, Brand Monitoring and analysis… for existing and potential markets, ensuring consistency across all marketing channels.
● Adapt marketing materials and content to resonate with the target audience in different regions and market segments.
● Ensure each regional marketing team and external partners follow brand guidelines.
3. Digital Marketing Management:
● Develop, lead, formulate, and deliver 360 marketing solutions considering all marketing functions and activities (brand, PR, and digital).
● Collaborate with relevant tech, ops, and business team stakeholders to develop user acquisition and retention strategy across all growth and customer touchpoint sources, set targets, co-create execution plan, and monitor results.
4. Offline Marketing Management:
● Own entire channels and strategies - lead the ideation, prioritization, and execution of all experimental and scaled offline marketing campaigns, including linear TV, OTT / cTV, roadshows, events…and other offline channels
5. Budgeting and Performance Analysis
● Develop and manage marketing budgets.
● Monitor and analyze marketing performance, including ROI and market penetration
6. Team Leadership and Collaboration:
● Manage and coordinate resources to organize and implement those Marketing Strategies effectively, smoothly, and compatibility.
● Collaborate with cross-functional teams, including sales, PM, and regional marketing teams, to align marketing strategies with overall business objectives.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

● Education: Major in Marketing/ Communication, Economics… and other related disciplines.
● 8++ years of experience, in which 4++ years in equivalent roles in the Industry domain with Banking/ fintech organizations.
● In-depth knowledge and solid practical experience to create and implement innovative Marketing ideas/initiatives/strategies that impact organizational scale.
● Deep understanding of modern and traditional Marketing tools, principles, and methods, and always keeping up with new trends, especially in the Brand/Digital Marketing areas.
● Creative thinking, positive thinking, and great "storytelling" ability.
● Customer-oriented thinking, data-based decision making.
● Good communication, negotiation and presentation skills in both English and Vietnamese.
● Possesses teamwork and leadership skills and the ability to positively inspire.
● Ability to adapt and develop in a dynamic, fast-paced environment
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
CHÚNG TÔI LÀ GTV.Sau chặng đường 10 năm hoạt động. Vào năm 2019, GameTV chính thức đổi tên thành GTV và đặt mục tiêu lọt vào top 3 công ty cung cấp nền tảng dịch vụ và trò chơi trực tuyến Việt Nam."GTV - Nơi thoả mãn niềm đam mê"

 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

  • Công ty SEO - GTV luôn rõ ràng, minh bạch trong cơ hội nghề nghiệp cho mỗi thành viên đồng hành. Không chỉ lộ trình training cụ thể, chúng tôi còn hoạch định chi tiết lộ trình thăng tiến cho tất cả vị trí tại GTV. Từ đó, mỗi GTV-er sẽ cố gắng, phát triển theo từng cấp bậc một. Tùy vào năng lực của mỗi bạn mà quá trình thăng tiến diễn ra nhanh hay chậm.

Review GTV Vietnam

5.0
1 review

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công ty là đào tạo tốt(RV)

Bạn làm việc tại GTV Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GTV Vietnam

GTV Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo