Mô tả công việc
- Provide excellent customer services
- Always strive towards best customer satisfaction
- Greet customers and present menus
- Take and serve food/drinks orders
- Arrange table settings
- Keep tables clean and tidy at all times
- Check products for quality
- Deliver checks and collect payments
- Cooperate and communicate with all serving and kitchen staff
- Adhere to all relevant health department rules/regulations and all customer service guidelines
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leaves
• Working 5 days per week - off 2 days per week
• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
• 24/24 accident insurance
• Join in hotel activities
• Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
- Be interested in hospitality industry
- Experience as a waiter
- Experience with developing a constructive working and interpersonal relationships with colleagues and customers
- Good time-management skills
- Great interpersonal and communication skills
- Active listening
- Customer-centric
- High school diploma; food safety training will be considered a plus
Yêu cầu hồ sơ
IPH được phát triển bởi Indochine Land, chủ đầu tư hàng đầu tại Việt Nam. IPH đã giành được 5 giải thưởng uy tín trong khu vực về thiết kế và kiến trúc nội thất xuất sắc. Giải thưởng gần đây nhất và được nhiều người mong muốn nhất là Nội thất hỗn hợp tốt nhất Châu Á Thái Bình Dương do Giải thưởng Bất động sản Quốc tế trao tặng. Đến nay, IPH là nơi sinh sống của hơn 300 gia đình cư trú trong 2 tòa tháp dân cư, hơn 800 nhân viên từ 30 công ty trên toàn khu vực. tháp văn phòng và hàng ngàn khách hàng mua sắm, ăn uống