Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Develop and implement marketing strategies for company's products and services
Manage the marketing digital teams
Work closely with sales team for leads conversion process
Sale support for the main distribution channels (brand activation, promotion, brand image)
People leadership and development
Analytics and Reporting, Web and E-marketing
Take brand ownership and provide the vision, mission, goals and strategies
Analyze brand position in the market and targeted consumers insights
Public relations (information for PR purposes, writing press releases…)
Yêu Cầu Công Việc
At least 4 working years’ experience in related area & 2 years supervisory experience
Bachelor degree in business and other related fields.
Advanced presentation, interpersonal, time management, and organisational skills
Excellent people skills and experience establishing, maintaining and leveraging on relationship to grow our services.
Ability to work both independently and in a team environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 28 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 -Thứ 6
- Phúc lợi:
Lương hàng tháng và lương tháng thứ 13.
Bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế.
Miễn giảm học phí theo chính sách của công ty. - Lương: Cạnh tranh
Trường Quốc tế Thành phố Hồ Chí Minh (ISHCMC) đại diện cho một nhóm gia đình và giáo viên đa dạng về văn hóa đến từ hơn 59 quốc gia. Cộng đồng được gắn kết với nhau bởi một mục đích chung là truyền cảm hứng về phúc lợi và học tập để cộng đồng đa dạng, có tinh thần quốc tế của chúng ta phát triển như những người học tràn đầy năng lượng, gắn kết và được trao quyền.
Review International School Ho Chi Minh City
Trường học nhưng ưu tiên số 1 là tiền (GL)
Mức lương và phúc lợi khá (GL)
Môi trường làm việc độc hại (GL)