Việc làm Jolie Siam

Cập nhật 11/02/2024 22:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Jolie Siam
UX Designer
Jolie Siam 4.0★
3 đánh giá 2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose

- As a UX Designer you will shape and design products that improve the lives of our customers

- You will unearth deep insights in customer needs and behaviours and translate them into clear design challenges that direct the team’s work to solve the right problems

- You will deliver the overall design architecture, user interface, specifications và requirements for the look, feel and functionality of Techcombank products and services, including apps, websites, software, IRL services.

- You will organize and facilitate design thinking workshops that enable your team to collaborate in the design process

Key Accountabilities (1)

User Experience Design

- Drive discussions with developers and squad members to understand business goals while effectively communicating design ideas.

- Develop creative and new user interface components and style guides based on business requirements.

- Conduct research and optimize existing user interface design while testing for intuitivity and experience.

- Drive development of design concepts and implementation, take input on user design considerations from more junior team members.

- Review functional specifications and participate in the development of design for functionality and user interface.

- Review changes or enhancements for alignment with desired user experience design and satisfaction standards and drive improvement changes.

- Use design tools to create storyboards, samples, prototypes and templates for demonstrations and user testing.

Key Accountabilities (2)

Design Documentation

- Proactively collect business requirements from tribe members to translate into design documents

- Build and review functional requirement documents by developing flowcharts, layouts, diagrams, charts, code comments and guides for the application

Key Accountabilities (3)

User Research and Testing

- Evaluate market and user experience research and results.

- Propose updates to design architecture based on discovered trends and patterns.

- Perform user design research, including aggregation and analysis of primary and secondary research data, for consumer and user design acceptance and overall user experience.

- Test prototype interface and feasibility of products.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Domain Expertise

-  3+ years of relevant experience in user experience design work

-  Deep experience and knowledge in workshop design and facilitation skills

-  Experience in designing consumer quality experiences and products on both web and mobile platforms

-  Experience in designing clear and creative artifacts (task flows, wireframes, mockups and prototypes)

-  Experience with planning and conducting user research, user testing, IA research (cardsorting and tree- testing), A/B testing and rapid prototyping

-  Skilled with at least one advanced prototyping tool (e.g. Axure, Framer)

-  Skilled with at least two visual design tools (Figma and SketchApp) Agile / Digital Experience

-  Experience as a Designer in an agile team, along with detailed working knowledge of Agile

-  Experience working in Agile teams or in a collaborative team environment which includes discussions around creative reviews, giving and receiving constructive feedback to and from team members and clients Qualifications

-  Bachelor's Degree in design, HCD or behavioural/social science

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Hội sở Techcombank, Số 06 Quang Trung, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, Saigon Tower, Số 29 Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1

Jolie Siam định hướng trở thành đơn vị cung ứng nhân viên lễ tân chuyên nghiệp hàng đầu và phát triển "dịch vụ nụ cười" cho doanh nghiệp.

Không ngừng đẩy mạnh phát triển các dịch vụ lễ tân và nhân sự đáng tin cậy, đóng góp tích cực cho doanh nghiệp trong hoạt động nâng cao chất lượng và hiệu quả công việc.

Jolie Siam sở hữu lợi thế từ 30 năm kinh nghiệm hoạt động trong ngành lễ tân tại Pháp và hơn 15 năm cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, am hiểu văn hóa hiếu khách của Việt Nam.

Jolie Siam cung cấp các dịch vụ lễ tân trọn gói và giải pháp nhân sự thiết thực với đội ngũ quản lý tâm huyết, giàu năng lực cùng các chuyên gia tư vấn trong và ngoài nước.

 
 
 
 

Review Jolie Siam

4.0
3 review

14/03/2024
Sales marketing tại Hồ Chí Minh

Công ty tạm ổn (ID)

02/01/2024
Digital Marketing Internship tại Hồ Chí Minh

Có cơ hội phát triển và làm nghề có tâm (RV)

02/12/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc phù hợp với sinh viên mới ra trường cần chỗ trải nghiệm. (RV)

Bạn làm việc tại Jolie Siam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Jolie Siam

Jolie Siam

Click để đánh giá