Mô tả công việc
About The Job:
Our Merchandising Executive will play a pivotal role in managing and coordinating customer orders, serving as the primary liaison between clients and internal departments. This role involves handling customer inquiries, understanding client needs, and ensuring seamless order execution while fostering strong client relationships.
What You’ll Do:
· Customer Inquiry Management
o Receive, process, and provide necessary information to fulfill customer inquiries
o Accurately identify client needs and product requirements relating to technical specifications, quality standards, delivery expectations, cost parameters, and more.
o Assess internal capabilities, such as product technical feasibility, production capacity, quality standards, to determine if orders can be fulfilled to customer specifications
· Order Coordination and Execution
o Construct and coordinate comprehensive order execution plan, clearly identifying necessary milestones, timelines, and people-in-charge to fulfill customer orders
o Collaborate closely with internal departments such as Research & Development, Planning, Production, and Quality Assurance, to ensure customer requirements and delivery timelines are met
o Communicate promptly and transparently with customers to provide updates on progress, address any potential issues proactively, and maintain positive relationships
· Customer Demand Analysis
o Collect, consolidate, and maintain an overview of order details, ensuring alignment between customers’ requirements and factory resources and capabilities
o Collect and analyze customer data to identify trends and provide actionable insights that can inform strategic decisions, helping shape the company’s strategy to better meet customer needs and respond to changing demand patterns
Yêu cầu công việc
This role requires strong organizational, analytical, and communication skills, as well as a deep understanding of both customer needs and internal production capabilities. The ability to coordinate across departments and maintain a customer-focused approach is crucial to ensure timely and satisfactory order fulfillment.
- Bachelors’ degree
- 0-3 years of work experience
- Excellent written and oral communication skills in English and Chinese
- Outstanding academic performance and strong record of extracurricular activity
- Strong analytical, problem-solving skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Positive attitude and a willingness to learn
Quyền lợi được hưởng
- Saturdays off
- Competive salary
- 13th salary
- Laptop provided
- Transportation from HCM, Binh Duong, Bien Hoa to the plant
KAS Pty Limited là một phần của KAS Group Asia (KGA), chi nhánh tìm nguồn cung ứng trực tiếp độc quyền của Tập đoàn Kmart điều hành các thương hiệu bán lẻ mang tính biểu tượng Kmart Australia, Target Australia và Catch. Hoạt động của KGA trải rộng trên các thị trường tìm nguồn cung ứng lớn nhất trên khắp châu Á bao gồm Trung Quốc, Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Campuchia, Indonesia và Việt Nam, hỗ trợ khả năng tìm nguồn cung ứng hàng năm là 2,5 tỷ USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển,...
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
Mission
Chúng tôi là một nhóm gồm các chuyên gia tìm nguồn cung ứng bán lẻ giàu kinh nghiệm, những người luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm hợp xu hướng, chi phí thấp hấp dẫn trên toàn cầu cho khách hàng của chúng tôi ở Úc và New Zealand. Chúng tôi tuân theo các tiêu chuẩn cao nhất để tìm nguồn cung ứng có đạo đức và hoạt động với trọng tâm rõ ràng là lợi ích của hành tinh và con người của chúng tôi.