Việc làm KCN Vietnam

Cập nhật 03/07/2024 10:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KCN Vietnam
Advisor, Operational Service Quality Improvement (40001394)
KCN Vietnam
12 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'The person holding the position is responsible for:

  • Be the focal point for consulting, proposing and coordinating with related units on process optimization, forms, and operating methods.
  • Support to improve design capacity for employees in the Process design and management department

Key Accountabilities (1)
  • Improve operating process:
  • Be the focal document contact point for operating procedures.
  • Deep understanding on the business of core products: credit processing, payment, trade finance, cards... to identify areas for improvement in processes/forms/systems
  • Ability to proactively identify operational risks of existing processes, evaluate and make recommendations, process improvements to prevent and minimize the risk/ damage.
  • Advise and guide end users on how to use the newly improved processes, systems and documents
  • Coordinate with other functional units to re design processes and implement system according to the approved design, timeline.
  • Monitor, measure and evaluate the implementation of technology and process improvement activities post go live.
  • Periodically review and improve the operating procedures
  • Consult, advise the BOD on the organization and implementation of operational process improvements
  • Design and provide training programs and sessions to share knowledge, tools as well as new trending technology to improve the design capability of team members.

Key Accountabilities (2)
  • Risk management and compliance:
  • Ensure process improvement and technology application comply with the bank and law's regulation

Key Accountabilities (3)
  • Perform other related tasks at the request of the BOM

Key Relationships - Direct Manager
Head of Central of Operation Excellence

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units, divisions in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
As requested per tasks

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications: Graduate from university of majoring in Finance/ Banking, Economic, Bussiness Administration, Technology

  • Have certificate in Lean Six Sigma, Agile/Waterfall Project Management in advance

Experience

  • At least 15 years of experience in process design and project management
  • Experience in programs/projects to improve customer experience and operational efficiency
  • Knowledge of core banking products: credit, card services, payment and trade finance...
  • Knowledge of quality management models and process improvement methods

Language: Fluent English (listening, speaking, reading and writing)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Tòa nhà Saigon View, 117 Nguyễn Cửu Vân, phường 17, quận Bình Thạnh, thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Với hơn 300 ha đất, KCN Việt Nam phát triển các nhà máy và kho bãi cao cấp, bền vững cho thuê ở miền Bắc và miền Nam Việt Nam. Một số địa điểm cửa ngõ công nghiệp quan trọng của chúng tôi bao gồm: Bắc Ninh, Hải Phòng và Đồng Nai. Với khoản đầu tư ban đầu 300 triệu USD, tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là tận dụng sự tăng trưởng của chuỗi cung ứng tại Việt Nam và tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu cho ngành sản xuất của Việt Nam. Chúng tôi là một đội ngũ mạnh với kinh nghiệm toàn cầu và mạng lưới địa phương mạnh mẽ. Hãy để Tập đoàn KCN Việt Nam trở thành người kết nối địa phương với toàn cầu của bạn.

Những nghề phổ biến tại KCN Vietnam

Bạn làm việc tại KCN Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KCN Vietnam

KCN Vietnam

Click để đánh giá