Mô tả công việc
Duties and Responsibilities
- Receive guests from Hostess/Guest relation.
- Counseling and introducing customers to dishes, drinks, promotion, set menu, cigar …
- Record order information from guest, reconfirm with guest the exact name of food - drinks, quantity, special requirements ...
- Transfer order to cashier, kitchen, bar.
- Serve customers with food and drink.
- Check the dishes before serving the guests.
- Willing to respond to the legitimate requests of customers and enthusiastically respond to customers' inquiries with a warm, amiable and considerate attitude to guests.
- Make payment for customers in accordance with restaurant standards.
- Remember the names and habits (foods, drinks, special requests) of vip guests or patrons to show appreciation and make them happy.
- Clean up the dining table, set up a new table to prepare to serve the next guest.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Full benefits
- Service charge + tip
-13th month salary, ceremony, Tet
- The opportunity to experience high-end service.
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum of 1 years. Especially the F&B and Retail industry
3. Skills:
- Excellent guest service skills
- Good knowledge of food and beverage service
- Good English
- Prioritise candidates with backgrounds in luxury goods industry
- Good looking, profesional
Yêu cầu hồ sơ
Working Place: 74B Hai Ba Trung Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh city
Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.
Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.
Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.