Việc làm KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
Server Casual - Nhân viên Phục vụ thời vụ (6 tháng)
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
14 việc làm 16 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
  • Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
  • Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
  • Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
  • Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
  • Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
  • Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
  • Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
  • Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
  • Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
  • Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
  • Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
  • Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
  • Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participate in regular team-building activities.
  • Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.

Yêu cầu công việc

Work Experience

  • Experiences in similar role at luxury hotels/resorts

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
  • Good English skills

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177, đường Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, quận 1, Tp Hồ Chí Minh

Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.

Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.

Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.

Bạn làm việc tại KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Click để đánh giá