Các phòng ban đang tuyển dụng tại Le Chanvre Hanoi

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Du lịch, khách sạn
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Le Chanvre Hanoi

Cập nhật 18/12/2024 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa
Executive Lounge Supervisor
Le Chanvre Hanoi
46 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic

• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals

• Participate in Department's management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet

• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget

Executive Lounge Operation

• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members

• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards

• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron's names and their preferences to extend a personalized service

• Handle guests' complaints and comments tactfully and efficiently

• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company's policies

• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests

• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Perform proper handover and communication to the next shift

• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required

Team Management

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members' appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

1. Lương thưởng cạnh trạnh & tháng lương thứ 13

2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần

3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc

4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới

5. BHXH theo Luật

6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
  • Must possess at least Bachelor's Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.

• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage

• Good reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

  • High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities

• Preferably specialized in Food/Beverage/ Restaurant service or equivalent.

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

  • Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
  • 02835209999 (Ext: 4305)
Khu vực
Báo cáo

Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa
Le Chanvre Hanoi Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
84-86 Hàng Gai, Q. Hoàn Kiếm

Được lấy cảm hứng bởi một tòa lâu đài thời Trung cổ tại Vương quốc Scotland, Le Chanvre được xây dựng theo tiêu chuẩn một khách sạn luxury boutique 5 sao. Le Chanvre tọa lại tại địa chỉ 84-86 Hàng Gai, Q. Hoàn Kiếm - là một vị trí vô cùng trung tâm giữa lòng phố cổ: cách hồ Hoàn Kiếm 2 phút đi bộ, cách nhà thờ lớn 3 phút đi bộ. Nơi đây như một minh chứng lịch sử, là điểm đến đầy thú vị cho những du khách muốn khám phá văn hoá, lịch sử Việt Nam. Ngoài phòng ngủ tiện nghi, sang trọng tiêu chuẩn 5 sao. Khách hàng còn được trải nghiệm:
- Nhà hàng MUN Dinning Âu, Á trên tầng thượng, view toàn thành phố
- Chanvre Spa có hệ thống xông ướt, sauna đá muối himalaya hiện đại nhất tại phố cổ
- DUSK Sky Bar tầng thượng view 360 độ
- The Black Oak Lounge sang trọng, đẳng cấp
- Coffe shop trước sảnh khách sạn
- Bể bơi vô cực

Những nghề phổ biến tại Le Chanvre Hanoi

Bạn làm việc tại Le Chanvre Hanoi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Le Chanvre Hanoi

Le Chanvre Hanoi

Click để đánh giá